HercegBosna.org

HercegBosna.org

Forum Hrvata BiH
 
Sada je: 10 ruj 2025, 15:15.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]




Započni novu temu Tema je zaključana [ne možeš postati/uređivati postove/odgovarati].  [ 53 post(ov)a ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u afirmiraju četnički pokret
PostPostano: 26 pro 2011, 01:54 
Offline
Avatar

Pridružen/a: 19 stu 2010, 11:50
Postovi: 10230
Lokacija: Banja Luka
emt je napisao/la:
Nego da se vratimo temi, zalosna je činjenica da bosnjacka i hrvatska djeca uče razred po po ovakvom nastavnom planu i programu. Em su manjina u svojim sredinama jer je povratak velikim dijelom onemogucen, em moraju sigurno trpijeti i negativne tenzije koje ova povijesna knjiga izaziva medju njihovim vrsnjcima. Kako djecu zaštiti u ovim sredinama i omogućiti im normalno školovanje velika je nepoznanica.Nadam se da će odgovorni u bliskoj budućnosti poduzeti nešto, da sprijece ovakvu i sličnu diskriminaciju makar u školama ako je već nisu postedjeni povratnici.


Ne brini ti za RS , evo sta pricaju ovi tvoji zohari..

_________________
Sunce izlazi na Istoku . Ništa nije moćnije od ideje čije je vrijeme stiglo .


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u afirmiraju četnički pokret
PostPostano: 26 pro 2011, 01:56 
Offline
Avatar

Pridružen/a: 19 stu 2010, 11:50
Postovi: 10230
Lokacija: Banja Luka

_________________
Sunce izlazi na Istoku . Ništa nije moćnije od ideje čije je vrijeme stiglo .


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u afirmiraju četnički pokret
PostPostano: 26 pro 2011, 01:59 
Offline

Pridružen/a: 01 kol 2011, 22:13
Postovi: 5790
Svarog je napisao/la:
emt je napisao/la:
Nego da se vratimo temi, zalosna je činjenica da bosnjacka i hrvatska djeca uče razred po po ovakvom nastavnom planu i programu. Em su manjina u svojim sredinama jer je povratak velikim dijelom onemogucen, em moraju sigurno trpijeti i negativne tenzije koje ova povijesna knjiga izaziva medju njihovim vrsnjcima. Kako djecu zaštiti u ovim sredinama i omogućiti im normalno školovanje velika je nepoznanica.Nadam se da će odgovorni u bliskoj budućnosti poduzeti nešto, da sprijece ovakvu i sličnu diskriminaciju makar u školama ako je već nisu postedjeni povratnici.


Ne brini ti za RS , evo sta pricaju ovi tvoji zohari..

Dokle god ima zemlje mojih sunarodnjaka ja ću da brinem , nego šta ćeš ti na temi o obrazovanju ?
Došao da koju progovoris sa mnom, pa budi koristan i sudjeluj, šta mi te cetnicke fazone prosipas. :zubati

_________________
Riječi su kao pčele, one su istovremeno i med i žaoka.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u afirmiraju četnički pokret
PostPostano: 26 pro 2011, 02:17 
Offline
Avatar

Pridružen/a: 03 svi 2009, 22:39
Postovi: 62612
Lokacija: DAZP HQ
Srbi tako gnjusno mrze muslimane da os nes mgoras postat cvjecar makar mali. :D

_________________
"Hrvata je danas u BiH manje od 400.000, ali je naš cilj da nas je milijun", kazao je Čović.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u afirmiraju četnički pokret
PostPostano: 26 pro 2011, 02:36 
Offline

Pridružen/a: 01 kol 2011, 22:13
Postovi: 5790
emt je napisao/la:
slika

slika

slika

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/teme/69774-kako-se-uzgaja-svijest-o-pripadnosti-bosni-i-hercegovini-udzbenici-u-rs-afirmiraju-cetnicki-pokret.html

Kustos Muzeja Semberije Zoran Midanović javno na televiziji kaže da su najveći broj Hrvata ustvari pokatoličeni Srbi, a da su muslimani, Bošnjaci i Makedonci izmišljene nacije. Duboka podijeljenost i falsificiranje historije nisu posljedica tvrdnje Milorada Dodika da su Bošnjaci uglavnom bili na strani fašista u Drugom svjetskom ratu. Takvo mišljenje uzgaja se i u školskim udžbenicima u RS.Iako Okvirni zakon o osnovnom i srednjem obrazovanju u BiH, usvojen 2003. godine, u Članu 3. kaže da je jedan od ciljeva obrazovanja i odgoja "razvijanje svijesti o pripadnosti Bosni i Hercegovini", u udžbenicima, ali i zakonima iz oblasti obrazovanja u RS, taj cilj se ne spominje niti ispunjava. Doduše, u udžbeniku "Priroda i društvo" za 4. razred osnovne škole kaže se da je BiH sastavljena od entiteta RS i FBiH, ali se spominju samo zastava, grb i himna RS, uz navođenje teksta himne. O obilježjima BiH ni riječi.

Nastavnici historije učenicima govore da je Republika Srpska država, ali da još nije priznata. U udžbenicima se afirmira četnički pokret. U udžbeniku historije za deveti razred osnovne škole, u poglavljima o Drugom svjetskom ratu u našim krajevima, na više mjesta se, opravdano, govori o zločinačkom karakteru ustaškog pokreta i NDH, ali o zlodjelima četnika ni riječi. Štaviše, na stranicama 130-134, u poglavlju "Različiti pristupi ratu u Jugoslaviji", kaže se da su "ustanak protiv njemačke okupacione uprave započeli partizanski i četnički odredi", uz tvrdnju: "Zajedničko kod oba ova pokreta bila je spremnost da se oružjem suprotstave okupatoru".

O saradnji četnika s okupatorskom vlašću, o zločinima nad Bošnjacima ponovo ni riječi.O Draži

- Četnički pokret Draže Mihailovića, tokom rata, odlučio se za taktiku čekanja i iščekivanja povoljnih okolnosti za borbu protiv fašista - piše u ovom udžbeniku. Na stranici 136. dalje se kaže da se ustanički pokret u proljeće 1942. godine podijelio na partizane i četnike "zbog neslaganja u načinu vođenja borbe protiv okupatora i njegovih saradnika".

Tvrdi se, također, da su partizani "bili pokretna vojska na cijelom teritoriju Jugoslavije, a četnici su ostajali u svojim mjestima i štitili narod i svoja ognjišta od napada ustaša i muslimanske milicije". I ponovo ni riječi o partizanskim muslimanskim brigadama, o muslimanskim rezolucijama kojima se tražila zaštita Srba, Roma i Jevreja u NDH.

Tako piše u današnjim udžbenicima iz kojih uče djeca u RS, od kojih se kriju stvarne historijske činjenice čak i o Drugom svjetskom ratu. A te činjenice su odavno utvrđene: stotinu hiljada pobijenih Bošnjaka, uglavnom u Podrinju i uglavnom od četničke ruke, o čemu dokumentirano piše Vladimir Dedijer u knjizi "Genocid nad Muslimanima 1941-1945".

Historijska činjenica je da je podjela Bosne i Hercegovine i istrebljenje Bošnjaka bilo dio plana Ravnogorskog pokreta. Od Garašaninovog "Načertanija", preko "Homogene Srbije" Stevana Moljevića, četničkog ideologa i savjetnika Draže Mihailovića, do genocida koji su devedesetih godina osmislili, naredili i počinili Karadžić i Mladić, ubivši 200.000 Bošnjaka u posljednjoj agresiji na BiH.


slika

_________________
Riječi su kao pčele, one su istovremeno i med i žaoka.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u afirmiraju četnički pokret
PostPostano: 26 pro 2011, 08:33 
Offline

Pridružen/a: 27 kol 2010, 08:22
Postovi: 4632
Svarog je napisao/la:
emt je napisao/la:
slika

slika

slika

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/teme/69774-kako-se-uzgaja-svijest-o-pripadnosti-bosni-i-hercegovini-udzbenici-u-rs-afirmiraju-cetnicki-pokret.html

Kustos Muzeja Semberije Zoran Midanović javno na televiziji kaže da su najveći broj Hrvata ustvari pokatoličeni Srbi, a da su muslimani, Bošnjaci i Makedonci izmišljene nacije. Duboka podijeljenost i falsificiranje historije nisu posljedica tvrdnje Milorada Dodika da su Bošnjaci uglavnom bili na strani fašista u Drugom svjetskom ratu. Takvo mišljenje uzgaja se i u školskim udžbenicima u RS.Iako Okvirni zakon o osnovnom i srednjem obrazovanju u BiH, usvojen 2003. godine, u Članu 3. kaže da je jedan od ciljeva obrazovanja i odgoja "razvijanje svijesti o pripadnosti Bosni i Hercegovini", u udžbenicima, ali i zakonima iz oblasti obrazovanja u RS, taj cilj se ne spominje niti ispunjava. Doduše, u udžbeniku "Priroda i društvo" za 4. razred osnovne škole kaže se da je BiH sastavljena od entiteta RS i FBiH, ali se spominju samo zastava, grb i himna RS, uz navođenje teksta himne. O obilježjima BiH ni riječi.

Nastavnici historije učenicima govore da je Republika Srpska država, ali da još nije priznata. U udžbenicima se afirmira četnički pokret. U udžbeniku historije za deveti razred osnovne škole, u poglavljima o Drugom svjetskom ratu u našim krajevima, na više mjesta se, opravdano, govori o zločinačkom karakteru ustaškog pokreta i NDH, ali o zlodjelima četnika ni riječi. Štaviše, na stranicama 130-134, u poglavlju "Različiti pristupi ratu u Jugoslaviji", kaže se da su "ustanak protiv njemačke okupacione uprave započeli partizanski i četnički odredi", uz tvrdnju: "Zajedničko kod oba ova pokreta bila je spremnost da se oružjem suprotstave okupatoru".

O saradnji četnika s okupatorskom vlašću, o zločinima nad Bošnjacima ponovo ni riječi.O Draži

- Četnički pokret Draže Mihailovića, tokom rata, odlučio se za taktiku čekanja i iščekivanja povoljnih okolnosti za borbu protiv fašista - piše u ovom udžbeniku. Na stranici 136. dalje se kaže da se ustanički pokret u proljeće 1942. godine podijelio na partizane i četnike "zbog neslaganja u načinu vođenja borbe protiv okupatora i njegovih saradnika".

Tvrdi se, također, da su partizani "bili pokretna vojska na cijelom teritoriju Jugoslavije, a četnici su ostajali u svojim mjestima i štitili narod i svoja ognjišta od napada ustaša i muslimanske milicije". I ponovo ni riječi o partizanskim muslimanskim brigadama, o muslimanskim rezolucijama kojima se tražila zaštita Srba, Roma i Jevreja u NDH.

Tako piše u današnjim udžbenicima iz kojih uče djeca u RS, od kojih se kriju stvarne historijske činjenice čak i o Drugom svjetskom ratu. A te činjenice su odavno utvrđene: stotinu hiljada pobijenih Bošnjaka, uglavnom u Podrinju i uglavnom od četničke ruke, o čemu dokumentirano piše Vladimir Dedijer u knjizi "Genocid nad Muslimanima 1941-1945".

Historijska činjenica je da je podjela Bosne i Hercegovine i istrebljenje Bošnjaka bilo dio plana Ravnogorskog pokreta. Od Garašaninovog "Načertanija", preko "Homogene Srbije" Stevana Moljevića, četničkog ideologa i savjetnika Draže Mihailovića, do genocida koji su devedesetih godina osmislili, naredili i počinili Karadžić i Mladić, ubivši 200.000 Bošnjaka u posljednjoj agresiji na BiH.


slika


..evo gdje je Emt nasla inspiraciju da otvori temu..

http://www.sarajevo-x.com/bih/odrzan-naucni-skup-bosnjaci-u-drugom-svjetskom-ratu/111224032
( zar ova kljusad poturicka da 'pisu ' Srbima istoriju... :smijeh )





Neka cetnika, treba ih ojacat , mogu opet zatrebat... :wink

Razlika je u tome...sto u nasim udzbeniccima se Handzar pljuje,a u vasim se Četnici slave...


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 19:07 
Offline

Pridružen/a: 01 kol 2011, 22:13
Postovi: 5790
Citat:
BiH › Društvo
Ne pismena djeca u RS
Autor: Dragan Bursać


Ćirilice nikad dosta, latinica može, ali kasnije. Tako bar smatraju pedagozi koji su osmislili školski plan i program za učenike najnižih razreda. Valjda u cilju očuvanja nacionalnog identiteta, najmlađi stanovnici Republike Srpske, od malih nogica, kroz sistem vrtića i osnovnih škola, uče ovo „najdrevnije pismo u svemiru“. Od kolijevke, pa do trećeg razreda, nema latinice. A poslije, kako bude. Zašto je to tako?
Pa, valjda zato što latinica ove „čuvare tradicije“ samim imenom asocira na Latine, a zna se da su oni „srpski neprijatelji od neolita“. Pored toga, mora da im ovo pismo vonja po Zapadu, koji nam je donio sve najgore, osim civilizacije, demokratije, industrije, medicine, te ostalih pajtonovskih ubleha. Nadalje, latinica se, po mišljenju lokalnih pedagoga, toliko potkožila u rukama srpskim da je samo sistematska i dosljedna ćirilizacija, od malih nogu, može iskorijeniti.

Tako je nastao projekat ,,jedino ćirilica“. Dječica ćiriličare od najranijih dana. Barem institucionalno, preko slikovnica, bukvara, te ostalog obaveznog nastavnog materijala.

Samo, ima tu jedan problem. Zapravo, dva problema. Prvo, djeca se do trećeg razreda ne susreću sa latinicom, što nas dovodi do problema broj dva koji ćemo razmotriti -klinci su, dakle, nepismeni.

Ne pismen sam, majko!

A zašto su nepismeni najmlađi stanovnici manjeg entiteta? Pa zbog nesrećnog trećeg razreda. Eh, samo da nije tog trećeg razreda, sve bi prošlo nekako glatko i niko ne bi primijetio da nam je potomstvo uredno nepismeno. Ali, kao što u svakoj priči ima ono ali, koje djevojkama sreću kvari, tako se u trećem razredu pojavljuje mrski engleski jezik.To je, sjetićete se, onaj konkvistadorski varvarski jezik, kojim se porobljava svijet. Ali, kako se ne može bez njega prići ni svijetu, ni novom kompjuteru, sve sa spejsom, fejsom i ostalim Srblju dragim drangulijama, mora se i on učiti.

Tako su se najmlađi do svoje osme godine igrali, učili ko je bio Kraljević Marko, zašto je Sveti Sava mudra srpska glava i ine stvari, ali kad je došlo na red slovo ,,s“, ili slovo ,,l“, ili slovo ,,d“... nastade muk po učionicama.

Šta je ovo, majko mila, češu se po potiljku dječica? Kakvi su ovo znaci? Neki bolje obaviješteni malci tvrde da su ih vidjeli po svojim tastaturama, dok su igrali omiljenu igricu, u kojoj dobroćudni i dobro naoružani vojnik kolje, ubija, pali i diže u vazduh sve oko sebe. Drugi samo sliježu ramenima i pogledom ,,nemam blage veze“ bleje u udžbenike.

To je nama naš obrazovni sistem dao! U 21. vijeku, od djece pravimo funkcionalno i operativno nepismene jedinke!

Ingeniozni školski sistem tjera djecu da uče engleski, prije nego što su naučili pismo koje im treba da bi ga koristili. Engleski jezik osnovci počinju da uče od početka trećeg razreda, dok latinicu uče tek od drugog polugodišta istog razreda. Ko li se samo dosjetio ovakve briljantne ideje?

Sa druge strane, učitelji i pedagozi brane ovu budalaštinu.Uglas odgovaraju da to ne bi trebalo da bude problem za djecu, jer planovi i programi predviđaju da se u tom uzrastu engleski uči samo usmeno.,,Tačno je da se jezik počinje učiti prije nego što se savlada pismo, ali u tom razredu djeca ne pišu, odnosno ne bi trebalo da pišu engleski. Pisanje počinje tek u petom razredu, a u tom uzrastu oni rade govorne vježbe i igrice, što ne zahtijeva poznavanje pisma.“, kaže za ,,Blic“ savjetnica za razrednu nastavu Pedagoškog zavoda RS Dragica Ožegović.

Dakle, u redu je da je klinac do petog razreda, bar što se tiče latinice, nepismen . A, sve i da želi da nešto napiše, nije mu dozvoljeno.Blago nama.

Ni nastavni kadar ne vidi ništa nelogično u takvom planu učenja stranog jezika, potvrđuje za ,,Blic“ predsjednik Udruženja učitelja „Slovarica“ Radovan Mitraković.

,,Problema može biti u odstupanju pojedinih profesora, koji forsiraju djecu da pišu. I meni su se neki prijatelji, roditelji žalili na takav problem “, kaže Mitraković.

Iz priloženog se vidi da je krivnja na onima koji djecu “tjeraju da pišu”. Kakvi bezosjećajni i užasni zlotvori od nastavnika. Umjesto da djeci pričaju žitija pravoslavnih svetaca, razlike između Srba, Bošnjaka i Hrvata, razlike između Svetog Nikole i dekadentnog Djeda Mraza, oni, zamislite, tjeraju djecu da pišu! Užas jedan! Sa takvim manjinskim, ali pogubnim nastavničkim kadrom treba se hitno obračunati!

Genijalci u Pedagoškom zavodu RS ističu kako iskustvo pokazuje da učenici u tom uzrastu postižu dosta dobre rezultate, a više problema imaju u starijim razredima.
Pa, normalno, gospodo, da imaju problema u starijim razredima, kad ste ih doveli do tih starijih razreda nepismene!

Tako imamo male pravoslavne vunderkinde, koji se krste, istoriju biflaju naizust, znaju sve organske i anorganske razlike među ljudima, samo su malo nepismeni.

A,poslije se čudimo otkuda ,,našoj djeci” bejzbol palice, otkuda ,,Obrazi”, Dveri” i ostala sjemeništa fašizma...zašto je homofobija prirodno stanje mladih...???

Bez ironije, dobra su to dječica, ali ih je pedagoški sistem svojom bahatošću unazadio i obogaljio. Jer, vidite, da se lažni moralisti ne uzbude previše, i ja sam učio ćirilicu, zajedno sa latinicom, u isto vrijeme. Ne vidim da me je to unazadilo. Ali ovakva isključivost, na račun jednog pisma, koja se danas provodi nad najmlađima je zastrašujuća.

Pretpostavljate, za ovo niko nikada neće odgovarati. Samo, nemojte se zgražavati ukoliko primijetite da su vam djeca nepismena. Zaista, nisu ona kriva. To su u školi naučila.


_________________
Riječi su kao pčele, one su istovremeno i med i žaoka.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 19:16 
Offline

Pridružen/a: 01 kol 2011, 22:13
Postovi: 5790
Struka i nauka
Šta se dešava kad majmun uđe u tenak? Problem. Šta se dešava kad nestručni ljudi dođu na bitne pozicije? Ozbiljan problem. Takav je slučaj sa, između ostalih, Ministarstvom prosvjete i kulture RS gdje radi puno nekih osoba koje se ne snalaze sa zarezima (ali se snalaze sa biznisom).
Zločin u prosvjeti na naplatu dolazi kasnije, a danas priča o jednom malom zločinu:
Blic: U trećem razredu uče engleski, ne znaju nijedno slovo latinice
O čemu se radi, ukratko?
U školama u Republici Srpskoj djeca od početka trećeg razreda počinju učiti engleski jezik, a latinicu, pismo engleskog jezika, počinju učiti od drugog polugodišta trećeg razreda. To predstavlja mali logički problem, odnosno, kako je u članku lijepo rečeno, apsurd. Mislim da se ta riječ kriminalno malo koristi danas, s obzirom gdje i kako živimo, tako da bih toplo pozdravio upotrebu iste.
(Zarad nastavka priče, poželjno bi bilo objasniti da osnovno školovanje u Republici Srpskoj traje devet razreda. Za razliku od nekadašnjih osam, ubačen je jedan razred ispred. Godinu dana djeca sjede u klupama, umjesto da razbijaju glave i koljena padajući sa drveća, za to vrijeme ocjenjuju se opisno. Ne uče da pišu, možda ni da čitaju. A možda ne uče, ništa. Znam neke koji za svih devet godina osnovne škole nisu ništa naučili, tako da je taj prvi razred veoma upitan.)

Nego, u članku ima različitih izjava, mišljenja, neslaganja, podatak kako djeca i ne treba da znaju latinicu u tom trenutku s obzirom kako je oblikovan sadržaj koji obrađuju, sve je to u redu. Samo, jedna je stvar nekako uspjela da izmakne pažnji, suštinski logički problem:
Zašto, koji moj, djeca uopšte uče engleski u trećem razredu?

Danas su nastavnicima engleskog jezika na raspolaganju Cambridge ili Oxford udžbenici/programi. Možda ima još opcija, ja sam u dvije različite škole radio sa ove dvije varijante. Razlika sadržajnih ima (poprilično), suštinskih nema.

Suština je da se malencima uvale slikovnice od po 30 maraka, a oni za godinu dana nauče 15-ak riječi. Po meni, ne isplati se, taj biznis. Ali nekima se isplati, veoma.
Djeca za te pare dobijaju knjigu i radnu svesku. Nastavnik dobije knjigu, radnu svesku, udžbenik za nastavnike i nosač zvuka, najčešće CD, sa audio sadržajem lekcija.
U školi gdje sam imao treće razrede sam radio po Oxford programu. Udžbenik je velikog formata, svaka lekcija se prostire na dvije stranice. Jedan veliki crtež/slika. Što se slova tiče, tu je naslov lekcije i jedna do dvije rečenice. Djeca gledaju sliku, uočavaju predmete, slušaju audio sadržaj sa CD-a.
Bilo je dobro dok CD koji su djeca slušala nije otkazao poslušnost. Tad je na scenu stupila improvizacija. Pričam i igram se sa djecom dok se ne umorim, a zatim radna sveska. Zadam djeci da boje a onda i ja uzmem bojice. Stigao sam da za mjesec dana obojim pola radne sveske sa veoma malo prelaženja preko linija. Žao mi je što sam morao vratiti tu radnu svesku, bilo je tu nekih jako lijepih psihodeličnih kombinacija boja. No, to nije tema.

Da se ja pitam, umjesto engleskog bih do šestog razreda uveo predmet Narodni običaji i tradicija. Da djeca nauče šta su preslica, jaram, zašto se bježi u šumu kad švabo napada, itd.

Što se engleskog tiče, ima milijardu nekih kurseva, skoro svaka osnovna škola ima ugovor sa nekom školom stranih jezika. Dakle, ambiciozni roditelji, plaćajte kurs. Bistra djeco, naučićete i bez kursa. Ostali, u jednom pogledu je svejedno. Dok god se u srednju školu upisuje bez prijemnog ispita, odnos rada i ocjene je u debeloj sprezi sa društvenim položajem (tako da to nazovem da ne zalazim u objašnjavanje nepotrebnog).
U drugom pogledu, danas je znanje engleskog nasušna potreba. Bio ti limar, zubar ili elektromehaničar, prilikom traženja informacija tu je internet. Uglavnom na engleskom. Pa ti ne uči.I, da, naravno da ovo nije jedini promašaj, sjetih se još jednog sa sličnim logičkim problemom: predmet Demokratija u šestom razredu? Šta kaže razvojna psihologija o formiranju hipotetičkog mišljenja kod ljudskih jedinki?

_________________
Riječi su kao pčele, one su istovremeno i med i žaoka.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u afirmiraju četnički pokret
PostPostano: 26 pro 2011, 19:18 
Offline

Pridružen/a: 20 pro 2011, 18:08
Postovi: 175
Lokacija: SRPSKA SREBRENICA
Svarog je napisao/la:

šta je to čudno
Hrvati uče po Hrvatskom programu
bošnjaci(muslimani) po bošnjačkom
a dok se ne izgrade odvojene
zgrade neka se trpe
nevalja nasilu spajati etnički razdvojeno
nevalja mješati
kruške i jabuke


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 19:21 
Offline

Pridružen/a: 01 kol 2011, 22:13
Postovi: 5790
Ne valja ni lažirati povijesne činjenice.To može biti pogubno za dječiji odgoj.Takođe je totalno nepotrebno forsirati jedno pismo, zbog nekih emotivnih povijesnih razloga, kao što je to slučaj sa ćirilicom u RS.Gdje djeca mogu iskorititi praktično u svijetu ćirilično pismo ?

Jedino za gledanje sapunica na PinkTV.Ili Pri turističkoj posjeti Rusiji.


Pričaj novčanikom da te čitav svijet razumije
Prosvjeta u RS je u jadnom stanju, od glave do pete. Osnovna škola sad ima devet razreda umjesto osam kao što je bilo kod druga Tite, još uvijek je obavezna ali je i to relativno jer su zakoni izmijenjeni do mjere da učenik ne može završiti samo ako ga teške kriminalne aktivnosti ne spriječe u tome. U srednju školu se upisuje na osnovu prosjeka iz osnovne škole, nije bitno da li je taj prosjek stečen u nekoj seoskoj školi gdje ima 20 đaka iz tri porodice ili nekoj gradskoj školi gdje nastavnici svakodnevno proklinju svoj život i posao. Nakon srednje škole, postalo je pravilo - posebno za omladinu ženskog pola iz mjesta koja nisu Banjaluka, ide fakultet. Fakultet je nekad bio nešto... danas je nešto sasvim drugo. Nekad je čovjek mogao i bez fakulteta da se zaposli i da proživi život u sreći i veselju, ljetuje u Makarskoj i zimuje na Bjelašnici. Danas to neki ne mogu ni sa fakultetom. A neki mogu i sa privatnim fakultetom.
Procvat privatnih fakulteta u RS se desio u mandatu aktuelnog ministra prosvjete Antona "Tončija" Kasipovića, a nastala šteta će potrajati vjerovatno još nekoliko mandata, ko god dođe na njegovo mjesto ("Ako ikad dođe..."). Ruku na srce, čuo sam kako je Tonči na početku svog djelovanja imao namjeru da privatne fakultete "dovede u red", ali da je naišao na tvrdo jerbo su dotični fakulteti u vlasništvu glavate gospode sa solidnim uporištem. Taj drugi dio nisam ni morao čuti, to mi je bilo u startu jasno. Privatni fakulteti su, što se kaže, iznikli kao pečurke poslije kiše u jednom periodu da bi određeni dio pozicionara malo ulaštio sebi pozicije, dodao prefikse i sufikse oko imena i pojačao koeficijent plate. Nikad nisu ni bili zamišljeni kao ozbiljne visokoškolske ustanove već kao jednostavna samostalna trgovinska radnja, šalterskog tipa. Postoji šala za jednu takvu ustanovu preko Drine:
Megatrend
Lanac obrazovnih ustanova pored kojih ljudi kad prolaze kolima zatvaraju prozor da im ne bi ubacili koju diplomu kroz isti.
(vukajlija.com: megatrend)


Nego, jedan od tih fakulteta, čiju ja i majicu posjedujem, a i odbijenicu (zapravo, odbijenica je od prislonjenog srednjoškolskog centra ali to je isti par opanaka sa vazdušnim đonom) jeste banjalučki Apeiron popularno zvan Aperion. Imaju ljudi problema sa dva vezana vokala pa se izvrši mala rokada i onda bude lakše za izgovoriti.
Danas se na televizoru mnogo reklamiraju ulošci, pivo i privatni fakulteti. Apeiron nije izuzetak, jedino što se u reklami za nj. može čuti "dobitnik nagrade Evropski kvalitet za obrazovanje u Oksfordu". To bi trebalo da nešto znači. Valjda. Samo ne znam u kom smislu. Sumnjam da je ovaj moj bivši državni Filozofski u Banjaluci, a i sadašnji Filološki dobio neku takvu nagradu. Ako jeste, možda je upravo on utabao stazu za Apeiron. Nego, na stranu transparentnost dobijanja te nagrade, da mi vidimo šta to Apeiron čini tako aperioničnim. Kaže se često, neko je onoliko dobar koliko mu je dobar posljednji poduhvat, ma čim se taj bavio. Paralelnom obradom te tvrdnje bismo mogli doći do ideje da je Apeiron dobar koliko mu je dobra posljednja generacija studenata...
Juče sam, sasvim slučajno pretražujući po tragu jednog imena došao do zanimljivog dokumenta. Dokument je javno objavljen i dostupan svima. U pitanju su rezultati sa ispita Engleski jezik I i II, iz maja prošle godine, upravo na "panevropskom univerzitetu" Apeiron. Sedam studijskih odsjeka, ukupno 102 studenta su tom prilikom polagala te ispite, a rezultati...
Apeiron: ispit Engleski jezik 14.05.2010, rezultati
Da ne bih kopirao čitav dokument i 102 imena, pregled po kategorijama:
- Fakultet poslovne ekonomije, ispit je položilo 16 od 34 studenta
- Fakultet zdravstvene njege, ispit je položilo 8 od 33 studenta
- Fakultet informacionih tehnologija, ispit je položilo 5 od 17 studenata
- Fakultet sportskih nauka, ispit je položilo 0 od 6 studenata
- Fakultet pravnih nauka, ispit je položilo 7 od 19 studenata
- Filološki fakultet, ispit je položio 1 od 3 studenta


Dakle, prolaznost na ispitu je nešto "jača" od jedne trećine (1/3, 33%). Imam i digitron ali ljepše zvuči jedna trećina. Od ovih 37 koji su uspjeli preplivati rijeku Stiks, tri su ocjene 10, dvije 9, četiri 8, pet 7 a ostalo do 37 su sve "šestice". Nemam volje da računam prosjek. Od gore navedenih podataka, možda najviše zabrinjava ovo na "Fakultetu informacionih tehnologija", da je tu prolaznost manje od trećine. Mislim, obično te informacione tehnologije imaju neke veze sa informatikom, kompjuteri, ovo-ono, hakerisanje, programiranje. Doduše, možda su ovi naučili da kompajliraju na ruskom...

E, sad, da se vratimo na onu ideju napisanu prije samih podataka o ispitu, "... dobar koliko i posljednja generacija studenata". Ovdje se radi o omladini otprilike 1990. godište, ako mislimo na redovne studente koji su se upisali nakon srednje škole. Danas djeca uče engleski jezik u sedam od devet razreda osnovne škole. Ne znam koliko su ovi učili, a ni nije bitno. No, znam šta je engleski jezik jer posjedujem diplomu na kojoj piše moje ime i profesor engleskog jezika. A i da nemam tu diplomu, dovoljno mi je samo da NE BUDEM GLUP pa da primjetim koliko nas engleskog jezika "okružuje", kroz pogrešno pomodno napisana imena različitih lokala, ustanova, čega već; kroz galopirajući uticaj jeftine zapadne "kulture"; kroz širenje informacionih tehnologija, itd. E, ako je situacija sa engleskim ovakva, šta je sa, j***te, stručnim predmetima? Kakvi ovo ljudi uopšte studiraju na Apeironu? Jesu li to ljudi uopšte? Jesu li to tuljani? Šta je Evropski kvalitet u obrazovanju? Šta je Evropa?

Ipak, da ne postavljam glupa pitanja, samo još da se osvrnem na suštinsku razliku između privatnih i državnih fakulteta: na privatnim se plaća prilikom upisa a na državnim na ispitu. U oba slučaja se plaća novcem, s tim da neki državni primaju i znanje, doduše, nerado. (Da ne griješim dušu, moje je mišljenje da je puno više dobrih ljudi nego loših na državnim fakultetima, posebno onim koji nisu pravni i ekonomski.) Nego, novac. Pare, pare pokreću svijet, politiku i nogomet. Novac ima svoj univerzalni jezik. Novac jeste univerzalni jezik. Engleski je poprilično univerzalan jezik, ali novac je univerzalniji. Stoga, ako ti ne ide engleski, pričaj novčanikom da te čitav svijet razumije.

_________________
Riječi su kao pčele, one su istovremeno i med i žaoka.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 19:25 
Offline

Pridružen/a: 20 pro 2011, 18:08
Postovi: 175
Lokacija: SRPSKA SREBRENICA
emt je napisao/la:
Ne valja ni lažirati povijesne činjenice.To može biti pogubno za dječiji odgoj.Takođe je totalno nepotrebno forsirati jedno pismo, zbog nekih emotivnih povijesnih razloga, kao što je to slučaj sa ćirilicom u RS.Gdje djeca mogu iskorititi praktično u svijetu ćirilično pismo ?

Jedino za gledanje sapunica na PinkTV.Ili Pri turističkoj posjeti Rusiji.


rs je posebna priča
tamo bi isto trebalo
omogućiti separaciju
učenika po nacionalnoj
pripadnosti te svakom
omogućiti korištenje
nastavnog programa na
materinjom jeziku i udžbenike
po vlastitom izboru


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 19:27 
Offline

Pridružen/a: 01 kol 2011, 22:13
Postovi: 5790
stojan_bakovic je napisao/la:
emt je napisao/la:
Ne valja ni lažirati povijesne činjenice.To može biti pogubno za dječiji odgoj.Takođe je totalno nepotrebno forsirati jedno pismo, zbog nekih emotivnih povijesnih razloga, kao što je to slučaj sa ćirilicom u RS.Gdje djeca mogu iskorititi praktično u svijetu ćirilično pismo ?

Jedino za gledanje sapunica na PinkTV.Ili Pri turističkoj posjeti Rusiji.


rs je posebna priča
tamo bi isto trebalo
omogućiti separaciju
učenika po nacionalnoj
pripadnosti te svakom
omogućiti korištenje
nastavnog programa na
materinjom jeziku i udžbenike
po vlastitom izboru


Stanje u obrazovanju je zabrinjavajuće.Upravo sam postala jedan zanimljiv članak o Fakultetima iznad, pa pogledaj.

Međutim ovaj dio iz uvodnog teksta je zabrinjavajući.

Citat:
Nastavnici historije učenicima govore da je Republika Srpska država, ali da još nije priznata. U udžbenicima se afirmira četnički pokret. U udžbeniku historije za deveti razred osnovne škole, u poglavljima o Drugom svjetskom ratu u našim krajevima, na više mjesta se, opravdano, govori o zločinačkom karakteru ustaškog pokreta i NDH, ali o zlodjelima četnika ni riječi. Štaviše, na stranicama 130-134, u poglavlju "Različiti pristupi ratu u Jugoslaviji", kaže se da su "ustanak protiv njemačke okupacione uprave započeli partizanski i četnički odredi", uz tvrdnju: "Zajedničko kod oba ova pokreta bila je spremnost da se oružjem suprotstave okupatoru".

O saradnji četnika s okupatorskom vlašću, o zločinima nad Bošnjacima ponovo ni riječi.O Draži

- Četnički pokret Draže Mihailovića, tokom rata, odlučio se za taktiku čekanja i iščekivanja povoljnih okolnosti za borbu protiv fašista - piše u ovom udžbeniku. Na stranici 136. dalje se kaže da se ustanički pokret u proljeće 1942. godine podijelio na partizane i četnike "zbog neslaganja u načinu vođenja borbe protiv okupatora i njegovih saradnika".

Tvrdi se, također, da su partizani "bili pokretna vojska na cijelom teritoriju Jugoslavije, a četnici su ostajali u svojim mjestima i štitili narod i svoja ognjišta od napada ustaša i muslimanske milicije". I ponovo ni riječi o partizanskim muslimanskim brigadama, o muslimanskim rezolucijama kojima se tražila zaštita Srba, Roma i Jevreja u NDH.

_________________
Riječi su kao pčele, one su istovremeno i med i žaoka.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 19:51 
Offline

Pridružen/a: 20 pro 2011, 18:08
Postovi: 175
Lokacija: SRPSKA SREBRENICA
dobar ti je prilog o fakultetima
nemam riječi
mislim....sve je rečeno
nego vezano za članak
o udžbenicima
ništa me nečudi
zato je nužno da se
omogući školovanje po
nacionalnom ključu
nevjerujem da postoji
kakva želja ili inicijativa
za tim......
to je ona fora
*šta će ti Hrvatski i bošnjački udžbenici kad u rs Hrvata i bošnjaka skoro pa nema*


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u afirmiraju četnički pokret
PostPostano: 26 pro 2011, 20:03 
Offline

Pridružen/a: 20 pro 2011, 20:02
Postovi: 8414
dudu je napisao/la:
Srbi tako gnjusno mrze muslimane da os nes mgoras postat cvjecar makar mali. :D

Poanta je u tome da srpska "istorija" tretira hrvate isto kao i muslimane....nepostojeca "vestacka" nacija.eto ucu dicu o tome da su hrvati zapravo srbi katolici,srpstvo dubrovnika,srpska atinA itd.sad neki kazu ha jebiga,pusti ih takvi su....kakvi su dosli iz jugoslavije,di ih je titek drma,bez ovakvog "skolovanja" pa sto su naumili,kakvi ce biti kad nanjusu novu sansu?ko misli da su oni odpisali "krajnu" grdno se vara.

_________________
Oj Hrvati, svi na desno krilo....


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u afirmiraju četnički pokret
PostPostano: 26 pro 2011, 20:07 
Offline

Pridružen/a: 20 pro 2011, 18:08
Postovi: 175
Lokacija: SRPSKA SREBRENICA
puntar2.0 je napisao/la:
dudu je napisao/la:
Srbi tako gnjusno mrze muslimane da os nes mgoras postat cvjecar makar mali. :D

Poanta je u tome da srpska "istorija" tretira hrvate isto kao i muslimane....nepostojeca "vestacka" nacija.eto ucu dicu o tome da su hrvati zapravo srbi katolici,srpstvo dubrovnika,srpska atinA itd.sad neki kazu ha jebiga,pusti ih takvi su....kakvi su dosli iz jugoslavije,di ih je titek drma,bez ovakvog "skolovanja" pa sto su naumili,kakvi ce biti kad nanjusu novu sansu?ko misli da su oni odpisali "krajnu" grdno se vara.


ovo o tebi pjesma ??


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 20:20 
Offline

Pridružen/a: 20 pro 2011, 20:02
Postovi: 8414
Sto taj jovan sad radi?portijer u beogradskoj centrali radikala?

_________________
Oj Hrvati, svi na desno krilo....


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 20:21 
Offline
Avatar

Pridružen/a: 02 lip 2011, 13:01
Postovi: 3675
Lokacija: Edmonton,Alberta,Canada
puntar2.0 je napisao/la:
Sto taj jovan sad radi?portijer u beogradskoj centrali radikala?


Vas dvoje se posvađali čim se registrirali na forumu...

_________________
"Nisu svi koji lutaju izgubljeni"


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 20:24 
Offline

Pridružen/a: 20 pro 2011, 18:08
Postovi: 175
Lokacija: SRPSKA SREBRENICA
mario_cro je napisao/la:
puntar2.0 je napisao/la:
Sto taj jovan sad radi?portijer u beogradskoj centrali radikala?


Vas dvoje se posvađali čim se registrirali na forumu...


nije svađa
već konstruktivan dijalog
između
vlaja i dalmatinca
pobogu kakvo svađanje
pa Božić je


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 20:33 
Offline

Pridružen/a: 20 pro 2011, 20:02
Postovi: 8414
Da ostanemo kod teme.tema je sto mali srbi u rs uce o "istoriji"

_________________
Oj Hrvati, svi na desno krilo....


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 20:35 
Offline

Pridružen/a: 20 pro 2011, 18:08
Postovi: 175
Lokacija: SRPSKA SREBRENICA
puntar2.0 je napisao/la:
Da ostanemo kod teme.tema je sto mali srbi u rs uce o "istoriji"

ne samo srbi
već i Hrvati te muslimani
u rs


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 21:25 
Offline
Avatar

Pridružen/a: 02 pro 2011, 22:58
Postovi: 9003
Lokacija: Zagreb
da članak je dobar al onih 200 000 na kraju stvarno bode u oci

zanimljivost je taj 9.razred

krajnje je vrijeme

da se neke činjenice i okvirne brojke poginulih na odredenim stranama u raznim ratovima utvrde.

to bi bio pocetak kakav takav :)


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 21:35 
Offline
Avatar

Pridružen/a: 02 lip 2011, 13:01
Postovi: 3675
Lokacija: Edmonton,Alberta,Canada
Ibar je napisao/la:
da članak je dobar al onih 200 000 na kraju stvarno bode u oci

zanimljivost je taj 9.razred

krajnje je vrijeme

da se neke činjenice i okvirne brojke poginulih na odredenim stranama u raznim ratovima utvrde.

to bi bio pocetak kakav takav :)


Nemogu to naši ljudi (Srbi,Hrvati,Bošnjaci) normalno napravit,jer će ga dva ostala naroda optužit za laganje.
Treba nam neki strani neovisni stručnjak da mu sva tri naroda povjeruju i to je to.

_________________
"Nisu svi koji lutaju izgubljeni"


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 21:52 
Offline
Avatar

Pridružen/a: 02 pro 2011, 22:58
Postovi: 9003
Lokacija: Zagreb
mario_cro je napisao/la:
Ibar je napisao/la:
da članak je dobar al onih 200 000 na kraju stvarno bode u oci

zanimljivost je taj 9.razred

krajnje je vrijeme

da se neke činjenice i okvirne brojke poginulih na odredenim stranama u raznim ratovima utvrde.

to bi bio pocetak kakav takav :)


Nemogu to naši ljudi (Srbi,Hrvati,Bošnjaci) normalno napravit,jer će ga dva ostala naroda optužit za laganje.
Treba nam neki strani neovisni stručnjak da mu sva tri naroda povjeruju i to je to.


mislim da bi ga ˝jašili˝ danima.. neka ostane anoniman haha


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u
PostPostano: 26 pro 2011, 21:57 
Offline
Avatar

Pridružen/a: 02 lip 2011, 13:01
Postovi: 3675
Lokacija: Edmonton,Alberta,Canada
Ibar je napisao/la:
mario_cro je napisao/la:

Nemogu to naši ljudi (Srbi,Hrvati,Bošnjaci) normalno napravit,jer će ga dva ostala naroda optužit za laganje.
Treba nam neki strani neovisni stručnjak da mu sva tri naroda povjeruju i to je to.


mislim da bi ga ˝jašili˝ danima.. neka ostane anoniman haha


I to što kažeš...
Onda da se prepravim. Neka strana komisija umjesto jednog čovjeka. :wink

_________________
"Nisu svi koji lutaju izgubljeni"


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Kako se uzgaja svijest o pripadnosti BiH-Udžbenici u RS-u afirmiraju četnički pokret
PostPostano: 26 pro 2011, 22:57 
Offline

Pridružen/a: 27 kol 2010, 08:22
Postovi: 4632
dudu je napisao/la:
Srbi tako gnjusno mrze muslimane

Ovo je tacno :palacgore1


Vrh
   
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Tema je zaključana [ne možeš postati/uređivati postove/odgovarati].  [ 53 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Facebook 2011 By Damien Keitel
Template made by DEVPPL - HR (CRO) by Ančica Sečan
phpBB SEO