|
|
Stranica: 508/1361.
|
[ 34006 post(ov)a ] |
|
| Autor/ica |
Poruka |
|
BBC
|
Naslov: Re: Dešavanja u Republici Srpskoj Postano: 10 svi 2018, 01:54 |
|
Pridružen/a: 05 lis 2010, 12:48 Postovi: 108302 Lokacija: Županija Herceg-Bosna
|
|
Mene bi bilo sram pojaviti se na onakvom cirkusu. Zašto pale svijeće na mjestu gdje sin nije nastradao. Jel to kod vas Srba normalno ili je samo politika.
_________________ Spetsnaz, a force for good.
|
|
| Vrh |
|
 |
|
BBC
|
Naslov: Re: Dešavanja u Republici Srpskoj Postano: 10 svi 2018, 02:05 |
|
|
Sad će napraviti "plenum". Ukidanje kantona i entiteta. Vraćanje naziva "Republika" BiH. Jedan predsjednik. I da Dodik malo smrša.
|
|
| Vrh |
|
 |
|
BBC
|
Naslov: Re: Dešavanja u Republici Srpskoj Postano: 10 svi 2018, 02:09 |
|
|
Esad Anti-Čović Bajtal. Stvarno ih sabur opet puca. Naše "GraDŽane". Citat: Almedin Sisic 10 hrs
Zamoljen sam od uvaženog profesora Esada Bajtala, koji svoj FB profil ne koristi već godinu i pol, da prenesem njegov stav i njegovu podršku, što evo sa zadovoljstvom činim:
"Davidov ubica ili ubice, sada bi da ubiju (sakriju) i istinu o tom ubistvu, a mi to, kao savjesni pojedinci, i moralno odgovorni građani, niti smijemo niti možemo sebi dozvoliti.." Esad Bajtal
|
|
| Vrh |
|
 |
|
Vladimir RUS
|
Naslov: Re: Dešavanja u Republici Srpskoj Postano: 10 svi 2018, 02:13 |
|
|