|
|
Stranica: 1/1.
|
[ 10 post(ov)a ] |
|
Autor/ica |
Poruka |
novem
|
Naslov: Što stoji u PRIJEDLOGU SIP/CIK-a vezano za izmjene Izbornog zakona Postano: 09 lip 2021, 22:21 |
|
Pridružen/a: 27 lis 2010, 16:06 Postovi: 29738
|
SIP/CIK je ovih dana objavio poprilično široku listu prijedloga izmjena i dopuna Izbornog zakona. Mnoštvo toga je samo tehničke prirode, dodatci i sl. Međutim postoje i nove stvari koje predlažu i koje su dosta upitne. Odvojio sam ovu temu da se može lakše pratiti. SIP nije dio Interresorne radne skupine pa se nadaju da će netko za njih ove prijedloge staviti na stol. https://www.izbori.ba/Documents/2021/06 ... na_BiH.pdf
_________________ - Sarajevo drugi u svijetu po broju izdanih radnih viza za Njemačku 2022. - Luka Mišetić: Haag nigdje i nikad nije tvrdio da je Herceg-Bosna UZP. - Reis: Država nam curi kroz prste poput pijeska.
|
|
Vrh |
|
|
novem
|
Naslov: Re: Što stoji u PRIJEDLOGU SIP/CIK-a vezano za izmjene Izbornog zakona Postano: 09 lip 2021, 22:25 |
|
Pridružen/a: 27 lis 2010, 16:06 Postovi: 29738
|
SIP hoće da izbori budu pošto-poto. Da nisu isključivo ovisni o proračunu, što im daje veću moć. Prijedlog:Citat: (7) Ukoliko institucije iz stava (1) ovog člana u roku iz stava (6) ovog člana ne osiguraju sredstva za provođenje izbora, Vijeće ministara BiH je dužno na zahtjev Centralne izborne komisije BiH u roku od osam dana donijeti posebnu odluku kojom se osiguravaju sredstva za provođenje izbora
_________________ - Sarajevo drugi u svijetu po broju izdanih radnih viza za Njemačku 2022. - Luka Mišetić: Haag nigdje i nikad nije tvrdio da je Herceg-Bosna UZP. - Reis: Država nam curi kroz prste poput pijeska.
|
|
Vrh |
|
|
novem
|
Naslov: Re: Što stoji u PRIJEDLOGU SIP/CIK-a vezano za izmjene Izbornog zakona Postano: 09 lip 2021, 22:28 |
|
Pridružen/a: 27 lis 2010, 16:06 Postovi: 29738
|
I ovdje žele da povećaju svoj utjecaj da mogu odgoditi raspisivanje i odražavanje izbora. Prijedlog:Citat: Iza člana 1.14 dodaje se novi člank 1.14a koji glasi: „Član 1.14a (1) Iznimno, u slučaju vanrednih okolnosti iz člana 1.1.a stav (1) tačka 28) ovog zakona, Centralna izborna komisija BiH, može odgoditi raspisivanje i održavanje redovnih izbora. (2) Centralna izborna komisija BiH donosi odluku o odgađanju raspisivanja i održavanja izbora iz član 1.14 stav (1) ovog Zakona, o čemu obavještava sve nadležne organe na svim nivoima vlasti i javnost, najmanje 150 dana prije dana kada su izbori trebali biti održani. (3) Odluku o raspisivanju i održavanju izbora iz stava (2) ovog člana, Centralna izborna komisija BiH donosi kada utvrdi da su ispunjeni uslovi za održavanje izbora u skladu sa ovim Zakonom, i odlukama nadležnih organa a najkasnije, u roku do 90 dana od službenog prestanka vanrednih okolnosti. (4) Na odluku o raspisivanju i održavanju izbora iz stava (2) i (3) ovog člana shodno se primjenjuju odredbe član 1.14. stav (2) i (3) ovog Zakona.”
_________________ - Sarajevo drugi u svijetu po broju izdanih radnih viza za Njemačku 2022. - Luka Mišetić: Haag nigdje i nikad nije tvrdio da je Herceg-Bosna UZP. - Reis: Država nam curi kroz prste poput pijeska.
|
|
Vrh |
|
|
Hagresor
|
Naslov: Re: Što stoji u PRIJEDLOGU SIP/CIK-a vezano za izmjene Izbornog zakona Postano: 09 lip 2021, 22:30 |
|
Pridružen/a: 05 lis 2019, 14:55 Postovi: 5487
|
7) Ukoliko institucije iz stava (1) ovog člana u roku iz stava (6) ovog člana ne osiguraju sredstva za provođenje izbora, Vijeće ministara BiH je dužno na zahtjev Centralne izborne komisije BiH u roku od osam dana donijeti posebnu odluku kojom se osiguravaju sredstva za provođenje izbora
I tko bi to točno iz VM-a trebao izglasati muslimanskom ciku? Muslimani su stvarno neumorni u zajebanciji. Nek predlažu što hoće.
_________________ Ode sve ovo u helać
|
|
Vrh |
|
|
novem
|
Naslov: Re: Što stoji u PRIJEDLOGU SIP/CIK-a vezano za izmjene Izbornog zakona Postano: 09 lip 2021, 22:34 |
|
Pridružen/a: 27 lis 2010, 16:06 Postovi: 29738
|
SIP hoće da oteža glasovanje iz inozemstva. Za sve izbore traže elektronsku i printanu prijavu uz aktualni ovjereni izvod adrese boravišta. Prijedlog:Citat: (1) Državljanin BiH koji privremeno živi u inozemstvu, a koji ima biračko pravo u skladu sa ovim Zakonom i upisan je u Centralni birački spisak, da bi se našao u izvodu iz Centralnog biračkog spiska za glasanje van Bosne i Hercegovine, dužan je da za svake izbore podnese elektronsku prijavu Centralnoj izbornoj komisiji BiH koja između ostalog obavezno sadrži podatke o točnoj adresi boravka u inozemstvu.
(2) Uz elektronska prijavu iz stava (1) ovog člana, podnosilac prijave obavezno dostavlja: a) dokaz o identitetu podnosioca prijave predivđen ovim Zakonom b) dokaz izdat od strane nadležnog organa zemlje u kojoj privremeno boravi o tačnoj adresi boravišta u toj zemlji.
(3) Nakon podnošenja elektronske prijave u smislu stava (1) i (2) ovog Zakona, podnosilac prijave je dužan printanu verziju elektronske prijave potpisati identično potpisu na identifikacionom dokumentu koju prilaže uz prijavu i istu dostaviti Centralnoj izbornoj komisiji BiH u roku i način na koji za to podzakonskim aktom odredi Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine.
(4) Državljanin BiH koji ima status izbjeglog lica iz Bosne i Hercegovine, a koji ima biračko pravo u skladu s ovim Zakonom i upisan je u Centralni birački spisak, da bi se nalazio u izvodu iz Centralnog biračkog spiska za glasanje van Bosne i Hercegovine, dužan je da za svake izbore podnese elektronsku prijavu Centralnoj izbornoj komisiji BiH.
(5) Uz elektornsku prijavu iz stavka (4) ovog Zakona podnosilac prijave obavezno dostavlja: a) dokaz o identitetu podnosioca prijave, b) ukoliko mijenja biračku opciju pod kojom je upisan u Centralni birački spisak u skladu sa članom 20.8 ovog Zakona, podnosi i dokaz o promjeni prebivališta u Bosni i Hercegovini c) dokaz o tačnoj adresi boravišta u inozemstvu.
(6) Nakon podnošenja elektronske prijave u smislu stava (4) i (5) ovog Zakona, podnosilac prijave je dužan printanu verziju elektronske prijave potpisati identično potpisu na identifikacionom dokumentu koju prilaže uz prijavu i istu dostaviti Centralnoj izbornoj komisiji BiH u roku i način na koji za to podzakonskim aktom odredi Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine.
(7) Izbjeglo lice iz BiH koje se ne nalazi u Centralnom biračkom spisku, da bi se nalazio u izvodu iz Centralnog biračkog spiska za glasanje van Bosne i Hercegovine, dužan je da podnese elektronsku prijavu Centralnoj izbornoj komisiji BiH.
(8) Uz elektronsku prijavu iz stavka (7) ovog Zakona podnosilac prijave obavezno dostavlja: a) dokaz o identitetu podnosioca prijave, b) dokaz o državljanstvu Bosne i Hercegovine, c) dokaz o prebivalištu u Bosni i Hercegovini u skladu sa člankom 20.8 ovog Zakona d) dokaz o tačnoj adresi boravišta u inozemstu
(9) Dokaz o identitetu podnosioca prijave u smislu tačke a) stava 8. ovog člana jedan je od sljedećih važećih dokumenata: a) pasoš, b) važeća lična isprava izdata od zemlje domaćina i c) izbjeglički karton izdat od vlade zemlje domaćina ili druge međunarodne organizacije.
(10) Popunjenu i potpisanu prijavu i potrebne dokumente podnosilac prijave dostavlja putem e-mailom, pošte ili lično. Postupak i način slanja, primanja, obrade, arhiviranja i zaštite elektronskih prijava i dokumenata utvrđuje Centralna izborna komisija BiH posebnim propisom. (11) Ako ispuni propisane uslove iz ovog člana, podnosilac prijave nalazit će se u izvodu iz Centralnog biračkog spiska za glasanje van Bosne i Hercegovine, putem pošte ili u diplomatsko-konzularnom predstavništvu BiH u inozemstvu.
(12) Podnosilac prijave iz stava (1), (4) i (7) ovog člana odgovoran je za točnost podataka koje navodi u prijavi i vjerodostojnost dokaza koje prilaže uz prijavu.
(13) Centralna izborna komisija BiH utvrđuje oblik sadržaj obrasca prijave iz stava (1), (4) i (7) ovog člana, način i postupak kojim se provjerava tačnost podataka navedenih u prijavi i vjerodostojnosti dokaza priloženih uz prijavu.
(14) Centralna izborna komisija BiH donosi odgovarajuća uputstva u vezi sa postupkom upisa birača u izvod iz Centralnog biračkog spiska za glasanje van Bosne i Hercegovine, putem pošte ili u diplomatsko-konzularnom predstavništvu.
15) Upis u Centralni birački spisak državljana Bosne i Hercegovine je kontinuirani proces.
_________________ - Sarajevo drugi u svijetu po broju izdanih radnih viza za Njemačku 2022. - Luka Mišetić: Haag nigdje i nikad nije tvrdio da je Herceg-Bosna UZP. - Reis: Država nam curi kroz prste poput pijeska.
|
|
Vrh |
|
|
novem
|
Naslov: Re: Što stoji u PRIJEDLOGU SIP/CIK-a vezano za izmjene Izbornog zakona Postano: 09 lip 2021, 22:39 |
|
Pridružen/a: 27 lis 2010, 16:06 Postovi: 29738
|
Vjerojatno i s ovim prijedlog se otvara mogućnost manipuliranja. Tko zna svako četri godine koliko je koga gdje točno. U koga se uzdati? U dvije statističke agencije za koje znamo kako su objavljivali brojeve prije popisa i u čiju korist. I sam popis je pokazao da je se puno manipuliralo, a kako bi tek sada bilo s "procjenama". Prijedlog:Citat: Članak 9.11 nakon ovog prijedloga glasi:
(1) Parlamentarna skupština Bosne i Hercegovine obvaezno svake četiri godine preispituje izborne jedinice i broj mandata dodijeljenih svakoj izbornoj jedinici utvrđenoj ovim Poglavljem, kako bi se osiguralo da su utvrđene, uzimajući u obzir geografska ograničenja, u skladu sa demokratskim principima, a naročito sa proporcionalnošću između broja mandata i broja birača registrovanih u Centralni birački spisak.
(2) Ukoliko Parlamentarna skupština BiH ne postupi u skladu sa stavkom (1) ovog članka Središnje izborno povjerenstvo BiH je ovlašteno da posebnom odlukom izvrši preraspodjelu mandata u skladu sa brojem registranih birača po izbornim jedinicama ne mjenjajući postojeće granice.
_________________ - Sarajevo drugi u svijetu po broju izdanih radnih viza za Njemačku 2022. - Luka Mišetić: Haag nigdje i nikad nije tvrdio da je Herceg-Bosna UZP. - Reis: Država nam curi kroz prste poput pijeska.
|
|
Vrh |
|
|
novem
|
Naslov: Re: Što stoji u PRIJEDLOGU SIP/CIK-a vezano za izmjene Izbornog zakona Postano: 09 lip 2021, 22:43 |
|
Pridružen/a: 27 lis 2010, 16:06 Postovi: 29738
|
Ista stvar kao gore, samo za Federaciju (ovdje navedeno), kao i RS. Prijedlog:Citat: U članu 10.9 iza riječi „četiri godine“ dodaje se riječ „obavezno“. U članku 10.9 dodaje se novi stavak (2) koji glasi:
„(2) Ukoliko Parlament Federacije BiH ne postupi u skladu sa stavkom (1) ovog članka CIK BiH je ovlašten da posebnom odlukom izvrši preraspodjelu mandata u skladu sa brojem registranih birača po izbornim jedinicama u postojećim granicama.“
Član 10.9 nakon ovog prijedloga glasi:
Član 10.9 (1) Parlament Federacije BiH svake četiri godine obavezno preispituje izborne jedinice i broj mandata koji se dodjeljuju svakoj izbornoj jedinici i koji su utvrđeni ovim poglavljem, kako bi se osiguralo da su utvrđeni, uzimajući u obzir geografska ograničenja, u skladu sa demokratskim principima, a naročito proporcionalnošću između broja mandata i broja birača u registrovanih u Centralni birački spisak. (2) Ukoliko Parlament Federacije BiH ne postupi u skladu sa stavkom (1) ovog članka CIK BiH je ovlašten da posebnom odlukom izvrši preraspodjelu mandata u skladu sa brojem registranih birača po izbornim jedinicama u postojećim granicama.
_________________ - Sarajevo drugi u svijetu po broju izdanih radnih viza za Njemačku 2022. - Luka Mišetić: Haag nigdje i nikad nije tvrdio da je Herceg-Bosna UZP. - Reis: Država nam curi kroz prste poput pijeska.
|
|
Vrh |
|
|
novem
|
Naslov: Re: Što stoji u PRIJEDLOGU SIP/CIK-a vezano za izmjene Izbornog zakona Postano: 09 lip 2021, 22:48 |
|
Pridružen/a: 27 lis 2010, 16:06 Postovi: 29738
|
SIP hoće da uvede mogućnost ponavljanja ili vanrednih izbora. Prijedlog:Citat: Član 14.1 nakon ovog prijedloga glasi: Član 14.1 116
(1) Ponovni izbori provode se na osnovu istih kandidatskih listi i istih izvoda iz Centralnog biračkog spiska koji su korišteni na poništenim izborima i provode se na dan koji odredi Centralna izborna komisija BiH (2) Centralna izborna komisija BiH raspisuje ponovljene izbore, u pravilu, u roku od 15 dana od dana pravosmoćnosti odluke o poništenju izbora..
Prijedlog:Citat: Iza član 14.3a dodaje se novi član 14.4 koji glasi: Član 14.4 1) Ukoliko su nastupili razlozi propisani ustavom, Centralna izborna komisija BiH donosi odluku o raspisivanju izvanrednih izbora. 2) Mandat izabranih zvaničnika na izvanrednim izborima traje 4 godine. 3) Izbori iz stavka (1) ovog članka provode se u roku ne kraćem od 60 i ne dužem od 120 dana.
Prije dva dana Čović i Dodik su bili jasni: Citat: Delegacije SNSD-a i HDZ-a razgovorali su danas u Banjaluci o izbornom zakonodavstvu i drugim pitanjima, a nakon sastanka predsjednik SNSD-a Milorad Dodik je kazao da je usaglašeno da nema instituta vanrednih izbora niti spajanja opštih i lokalnih izbora u BiH.
_________________ - Sarajevo drugi u svijetu po broju izdanih radnih viza za Njemačku 2022. - Luka Mišetić: Haag nigdje i nikad nije tvrdio da je Herceg-Bosna UZP. - Reis: Država nam curi kroz prste poput pijeska.
|
|
Vrh |
|
|
novovrijeme
|
Naslov: Re: Što stoji u PRIJEDLOGU SIP/CIK-a vezano za izmjene Izbornog zakona Postano: 09 lip 2021, 22:52 |
|
Pridružen/a: 08 srp 2017, 11:10 Postovi: 36473
|
Mišljenje muslimanskog CIKa je bitno otprilike kao naše na forumu. Doduše naše je bitnije jer nas je više. Gubiš vrijeme čitajući to sranje.
_________________ Srbi su mali narod sa karakterom super sile.
|
|
Vrh |
|
|
novem
|
Naslov: Re: Što stoji u PRIJEDLOGU SIP/CIK-a vezano za izmjene Izbornog zakona Postano: 09 lip 2021, 22:54 |
|
Pridružen/a: 27 lis 2010, 16:06 Postovi: 29738
|
Dobro je sve pogledati da ne bude iznenađenja, jer znamo s kim imamo posla.
_________________ - Sarajevo drugi u svijetu po broju izdanih radnih viza za Njemačku 2022. - Luka Mišetić: Haag nigdje i nikad nije tvrdio da je Herceg-Bosna UZP. - Reis: Država nam curi kroz prste poput pijeska.
|
|
Vrh |
|
|
|
Stranica: 1/1.
|
[ 10 post(ov)a ] |
|
Online |
Trenutno korisnika/ca: Tomba17 i 43 gostiju. |
|
Ne možeš započinjati nove teme. Ne možeš odgovarati na postove. Ne možeš uređivati svoje postove. Ne možeš izbrisati svoje postove. Ne možeš postati privitke.
|
|
|