HercegBosna.org

HercegBosna.org

Forum Hrvata BiH
 
Sada je: ned vel 05, 2023 5:28 pm.

Vremenska zona: UTC + 01:00




Započni novu temu Odgovori  [ 9 post(ov)a ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Zasto se muslimane ne tuzi za uzp?
PostPostano: čet sij 19, 2023 1:03 pm 
Offline

Pridružen/a: sri pro 22, 2021 2:20 am
Postovi: 834
Evo citatam opet sve torture sto su muslimani radili u logorima. Znaci ubojstva, prijetnje, protjerivanja i onda useljavanja u njihove kuce po zenici ostalim krajevima znaci svi elementi uzp I genocida, zasto nisu tuzeni mos I arbih??


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Zasto se muslimane ne tuzi za uzp?
PostPostano: čet sij 19, 2023 1:28 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lis 08, 2022 2:57 am
Postovi: 325
Vijesti iz paralelnog univerzuma. :neznam


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Zasto se muslimane ne tuzi za uzp?
PostPostano: čet sij 19, 2023 1:53 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub srp 08, 2017 10:10 am
Postovi: 33115
NikolaZagreb je napisao/la:
Evo citatam opet sve torture sto su muslimani radili u logorima. Znaci ubojstva, prijetnje, protjerivanja i onda useljavanja u njihove kuce po zenici ostalim krajevima znaci svi elementi uzp I genocida, zasto nisu tuzeni mos I arbih??


Zato što je besmisleno.
Šta znači i da dobijemo tužbu? Ništa, jebo to.

_________________
Srbi su mali narod sa karakterom super sile.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Zasto se muslimane ne tuzi za uzp?
PostPostano: čet sij 19, 2023 2:00 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 18, 2019 2:44 pm
Postovi: 3394
Okrenimo se buducnosti i novom Izbornom zakonu

_________________
Dario Kordić, Mate Boban, Gojko Šušak i Christian Schmidt su nositelji Reda Ante Starčevića.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Zasto se muslimane ne tuzi za uzp?
PostPostano: čet sij 19, 2023 3:28 pm 
Online
Avatar

Pridružen/a: sri sij 27, 2021 10:30 am
Postovi: 1969
Jefferson Davis je napisao/la:
Okrenimo se buducnosti i novom Izbornom zakonu


Okrenimo se!
Citat:
Nermin Niksic:
Na državnom nivou ste potpisali sporazum sa SNSD-om i HDZ-om. Najveća kritika na tu koaliciju je da ste izdali svoje glasače radeći isto što i SDA, ali vas kritikuju i da ste dogovorom izdali državu. Šta sporazum kaže o Izbornom zakonu konkretno?

SDP nikada nije izdao ovu državu, pa neće ni sada. Bili smo čuvari multietničnosti njenih institucija i građanskog duha i u vrijeme agresije protiv naše domovine, tako djelujemo i sada. U sporazumu nema ni slova koje nudi osnovu za priču da smo izdali državu niti bismo na to pristali. Zanimljivo je da pojedini mediji pod jasnim utjecajem vladajućih struktura i njihovih "subvencija" nas optužuju za potpisani sporazum, dok SDA i DF nisu kritikovali što su napravili vlast sa istim ovim strankama bez ikakvog sporazuma.

Samo u nas je moguće da u isto vrijeme SDA optužuje Osmorku za ugrožavanje NATO puta, a onda tvrde da ta ista Osmorka ima podršku ključnih država članica NATO-a, od SAD-a do EU. Za vaš medij je ambasador SAD-a, ključne vojne sile NATO-a, jasno rekao da naš sporazum ni na koji način ne ugrožava NATO put. Naprotiv, on nudi mogućnost njegovog ubrzanja kroz jačanje i reformu Oružanih snaga BiH. Onda imate SDA-ove megafone koji uvjeravaju javnost da oni znaju bolje od ambasadora SAD-a i da oni valjda imaju veći legitimtet da tvrde da sporazum ugrožava NATO put Bosne i Hercegovine.

Tekst sporazuma je više nego jasan. U sporazumu je iskazano opredjeljenje da radimo na izmjenama Izbornog zakona i Ustava BiH i ništa više. Nije li to deklarativno opredjeljenje svih stranaka u Bosni i Hercegovini? Moj san i želja SDP-a je da imamo jednog predsjednika države, jedan parlament, jednu vladu i lokalni nivo vlasti u Bosni i Hercegovini. Nažalost to nije naša politička realnost niti će biti još dugo vremena. Zato sporazum ne definiše modele upravo iz razloga što to mora biti predmet dogovaranja. Mi u SDP-u i strankama okupljenim oko SDP-a na državnom nivou imamo jasan stav o izmjenama Izbornog zakona BiH. Za nas su apsolutni prioritet izmjene kojim će se provesti presude Evropskog suda za ljudska prava. To je naš ustavni prioritet jer su ove presude, u skladu sa Ustavom BiH, nadređene svakom drugom pravu.

O smjerovima i načinima implementacije, naravno, možemo i moramo razgovarati. Mi smo izradili jedan složen, obiman prijedlog izmjena Ustava BiH i Izbornog zakona BiH koji osigurava jednakopravnost svih na cijeloj teritoriji države, svima daje mogućnost da biraju i budu birani, a istovremeno sadrži mehanizme koji otklanjaju bojazan od diskriminacije ili umanjenja prava bilo koje grupacije na osnovu etničkog identiteta. Dostavili smo to rješenje relevantnim međunarodnim činiteljima i imamo određene pozitivne povratne reakcije iz međunarodne zajednice.

Na šta se odnose izmjene i dopune u skladu sa odlukom Ustavnog suda, kojom odlukom? I kakav feedback dobijate od svojih glasača povodom koaliranja sa SNSD-om?

Ljudi koji su i danas vlast sa onim političkim strankama s kojima smo potpisali sporazum su jako kreativni u smišljanju želja koje nam isporučuju. Naravno da ne nude odgovor zašto oni to nisu ni pokušavali postići u proteklom periodu. Potpuno je logično da se ni SNSD ni HDZ i njihovi lideri, kao uostalom ni mi u Osmorki, ne možemo preko noći promijeniti. Ali smo rekli da ćemo pružiti šansu dogovaranju i promjeni odnosa na našoj političkoj sceni. To odmah postaje meta spin-majstora. Tako i ovdje imamo još jedan pokušaj manipulacije odlazećih struktura.

Sami govore da je jedina neprovedena presuda Ustavnog suda BiH ona po apelaciji Željka Komšića. Istovremeno, optužuju nas što sporazum u jednini navodi obavezu provođenja presude Ustavnog suda BiH, jer oni to tumače kao neko naknadno provođenje presude "Ljubić"?! Neka se sami odluče i prestanu svađati sami sa sobom. Što se tiče nas u SDP- u, mi nemamo dileme da je jedina trenutno neprovedena presuda Ustavnog suda BiH koja se odnosi na izborni proces upravo presuda po apelaciji Željka Komšića. Da pitate HDZ oni se vjerovatno ne bi složili. Ali oba posljednja visoka predstavnika su iznijeli tumačenje da je presuda u slučaju "Ljubić" riješeno pitanje.

Član 27. presude u slučaju "Ljubić", u kojem je izraženo tumačenje Venecijanske komisije, jasno implicira da je presuda provedena aktuelnim, pa i prijašnjim rješenjem do donošenja posljednjih amandmana. Ali čak i kad različito gledamo je li jedna i koja je odluka, važno je da u procesu pregovora o izmjenama Ustava BiH, koji je nužan uz paralelne izmjene Izbornog zakona, potrebna je dvotrećinska podrška u državnom parlamentu. To znači da je potrebno postići široki konsenzus i naći rješenja koja su prihvatljiva širokoj, heterogenoj lepezi političkih činitelja koji na brojne procese gledaju dosta različito.

Za izmjene Ustava BiH će izvjesno biti potrebni i glasovi zastupnika SDA i DF-a u državnom parlamentu. Prema tome, trebaju prestati širiti paniku i lažne vijesti da će neko donijeti izmjene Ustava i Izbornog zakona BiH mimo njih ili mimo interesa države, jer bi to značilo da i oni podržavaju takva rješenja. Nova izborna rješenja moraju biti plod konsensuza, jer samo takva rješenja mogu biti usvojena. Siguran sam da je pred nama jedan izazovan, mukotrpan period pregovaranja, ali isto tako vjerujem i u pozitivan ishod. Za nas, pozitivan ishod je provedba presuda Evropskog suda za ljudska prava, čime bi bila provedena i preostala presuda Ustavnog suda BiH. To je jedan od preduslova za pristupanje EU i značajan iskorak u demokratizaciji društva. Sve druge priče su klasično politikantstvo i dezinformacije.

S obzirom na to da je Izborni zakon ključno političko pitanje u BiH već više od deceniju, imate li ideju šta bi bilo najbolje rješenje za Predsjedništvo BiH i domove naroda i kako planirate to dogovoriti sa HDZ-om, a imajući u vidu da su hitne izmjene dio sporazuma?

Već sam rekao, da se pitamo samo mi u SDP-u, najbolje, idealno rješenje bi bilo da biramo jednog predsjednika države i da imamo mnogo jednostavniji državni ustroj, bez entiteta i kantona. To ipak u trenutnim okolnostima nije realno. Smatram da je realno i prihvatljivo za većinu političkih činitelja da imamo rješenje u kojem se Predsjedništvo BiH bira u državnom parlamentu. Po brojnim javnim istupima očigledno je da je to prihvatljivo za sve značajne stranke u Federaciji BiH, kako one iz pozicije, tako i za one iz opozicije. Problem može predstavljati usaglašavanje rješenja sa strankama iz Republike Srpske.

Za nas u SDP-u BiH u nisu prihvatljiva asimetrična rješenja. Mislim ipak da imamo prostor za razgovor, a uvjeren sam ako uspostavimo izgubljeno međusobno povjerenje onda i za dogovor oko jedinstvenog modela biranja Predsjedništva Bosne i Hercegovine. Što se tiče domova naroda, ovo pitanje je također tretirano presudama Evropskog suda za ljudska prava i tu postoji obaveza Bosne i Hercegovine da omogući svakom građaninu na teritoriji cijele države kandidovanje i biranje u domove naroda, te jednakopravnost u odlučivanju. S obzirom na političke stavove različitih značajnih stranaka koji su nam svima poznati, rješavanje ovog pitanja će sigurno iziskivati dosta pregovaranja i iznalaženje kvalitetnog rješenja koje onemogućava blokade, a istovremeno svim stranama daje jednaku mogućnost uticanja na procese, u skladu sa izbornim rezultatom i Ustavom Bosne i Hercegovine.

https://www.klix.ba/vijesti/bih/nermin- ... /230119049
:sega

_________________
...


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Zasto se muslimane ne tuzi za uzp?
PostPostano: čet sij 19, 2023 3:45 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 16, 2010 9:38 pm
Postovi: 4217
NikolaZagreb je napisao/la:
Evo citatam opet sve torture sto su muslimani radili u logorima. Znaci ubojstva, prijetnje, protjerivanja i onda useljavanja u njihove kuce po zenici ostalim krajevima znaci svi elementi uzp I genocida, zasto nisu tuzeni mos I arbih??


Zato sto je cjeli sud u Haagu na platnoj listi arapa.
O cemu pricat kad je cak i jedan Sefer Halilovic oslobodjen ?


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Zasto se muslimane ne tuzi za uzp?
PostPostano: čet sij 19, 2023 5:41 pm 
Offline

Pridružen/a: sri pro 22, 2021 2:20 am
Postovi: 834
hoblatopla je napisao/la:
Jefferson Davis je napisao/la:
Okrenimo se buducnosti i novom Izbornom zakonu


Okrenimo se!
Citat:
Nermin Niksic:
Na državnom nivou ste potpisali sporazum sa SNSD-om i HDZ-om. Najveća kritika na tu koaliciju je da ste izdali svoje glasače radeći isto što i SDA, ali vas kritikuju i da ste dogovorom izdali državu. Šta sporazum kaže o Izbornom zakonu konkretno?

SDP nikada nije izdao ovu državu, pa neće ni sada. Bili smo čuvari multietničnosti njenih institucija i građanskog duha i u vrijeme agresije protiv naše domovine, tako djelujemo i sada. U sporazumu nema ni slova koje nudi osnovu za priču da smo izdali državu niti bismo na to pristali. Zanimljivo je da pojedini mediji pod jasnim utjecajem vladajućih struktura i njihovih "subvencija" nas optužuju za potpisani sporazum, dok SDA i DF nisu kritikovali što su napravili vlast sa istim ovim strankama bez ikakvog sporazuma.

Samo u nas je moguće da u isto vrijeme SDA optužuje Osmorku za ugrožavanje NATO puta, a onda tvrde da ta ista Osmorka ima podršku ključnih država članica NATO-a, od SAD-a do EU. Za vaš medij je ambasador SAD-a, ključne vojne sile NATO-a, jasno rekao da naš sporazum ni na koji način ne ugrožava NATO put. Naprotiv, on nudi mogućnost njegovog ubrzanja kroz jačanje i reformu Oružanih snaga BiH. Onda imate SDA-ove megafone koji uvjeravaju javnost da oni znaju bolje od ambasadora SAD-a i da oni valjda imaju veći legitimtet da tvrde da sporazum ugrožava NATO put Bosne i Hercegovine.

Tekst sporazuma je više nego jasan. U sporazumu je iskazano opredjeljenje da radimo na izmjenama Izbornog zakona i Ustava BiH i ništa više. Nije li to deklarativno opredjeljenje svih stranaka u Bosni i Hercegovini? Moj san i želja SDP-a je da imamo jednog predsjednika države, jedan parlament, jednu vladu i lokalni nivo vlasti u Bosni i Hercegovini. Nažalost to nije naša politička realnost niti će biti još dugo vremena. Zato sporazum ne definiše modele upravo iz razloga što to mora biti predmet dogovaranja. Mi u SDP-u i strankama okupljenim oko SDP-a na državnom nivou imamo jasan stav o izmjenama Izbornog zakona BiH. Za nas su apsolutni prioritet izmjene kojim će se provesti presude Evropskog suda za ljudska prava. To je naš ustavni prioritet jer su ove presude, u skladu sa Ustavom BiH, nadređene svakom drugom pravu.

O smjerovima i načinima implementacije, naravno, možemo i moramo razgovarati. Mi smo izradili jedan složen, obiman prijedlog izmjena Ustava BiH i Izbornog zakona BiH koji osigurava jednakopravnost svih na cijeloj teritoriji države, svima daje mogućnost da biraju i budu birani, a istovremeno sadrži mehanizme koji otklanjaju bojazan od diskriminacije ili umanjenja prava bilo koje grupacije na osnovu etničkog identiteta. Dostavili smo to rješenje relevantnim međunarodnim činiteljima i imamo određene pozitivne povratne reakcije iz međunarodne zajednice.

Na šta se odnose izmjene i dopune u skladu sa odlukom Ustavnog suda, kojom odlukom? I kakav feedback dobijate od svojih glasača povodom koaliranja sa SNSD-om?

Ljudi koji su i danas vlast sa onim političkim strankama s kojima smo potpisali sporazum su jako kreativni u smišljanju želja koje nam isporučuju. Naravno da ne nude odgovor zašto oni to nisu ni pokušavali postići u proteklom periodu. Potpuno je logično da se ni SNSD ni HDZ i njihovi lideri, kao uostalom ni mi u Osmorki, ne možemo preko noći promijeniti. Ali smo rekli da ćemo pružiti šansu dogovaranju i promjeni odnosa na našoj političkoj sceni. To odmah postaje meta spin-majstora. Tako i ovdje imamo još jedan pokušaj manipulacije odlazećih struktura.

Sami govore da je jedina neprovedena presuda Ustavnog suda BiH ona po apelaciji Željka Komšića. Istovremeno, optužuju nas što sporazum u jednini navodi obavezu provođenja presude Ustavnog suda BiH, jer oni to tumače kao neko naknadno provođenje presude "Ljubić"?! Neka se sami odluče i prestanu svađati sami sa sobom. Što se tiče nas u SDP- u, mi nemamo dileme da je jedina trenutno neprovedena presuda Ustavnog suda BiH koja se odnosi na izborni proces upravo presuda po apelaciji Željka Komšića. Da pitate HDZ oni se vjerovatno ne bi složili. Ali oba posljednja visoka predstavnika su iznijeli tumačenje da je presuda u slučaju "Ljubić" riješeno pitanje.

Član 27. presude u slučaju "Ljubić", u kojem je izraženo tumačenje Venecijanske komisije, jasno implicira da je presuda provedena aktuelnim, pa i prijašnjim rješenjem do donošenja posljednjih amandmana. Ali čak i kad različito gledamo je li jedna i koja je odluka, važno je da u procesu pregovora o izmjenama Ustava BiH, koji je nužan uz paralelne izmjene Izbornog zakona, potrebna je dvotrećinska podrška u državnom parlamentu. To znači da je potrebno postići široki konsenzus i naći rješenja koja su prihvatljiva širokoj, heterogenoj lepezi političkih činitelja koji na brojne procese gledaju dosta različito.

Za izmjene Ustava BiH će izvjesno biti potrebni i glasovi zastupnika SDA i DF-a u državnom parlamentu. Prema tome, trebaju prestati širiti paniku i lažne vijesti da će neko donijeti izmjene Ustava i Izbornog zakona BiH mimo njih ili mimo interesa države, jer bi to značilo da i oni podržavaju takva rješenja. Nova izborna rješenja moraju biti plod konsensuza, jer samo takva rješenja mogu biti usvojena. Siguran sam da je pred nama jedan izazovan, mukotrpan period pregovaranja, ali isto tako vjerujem i u pozitivan ishod. Za nas, pozitivan ishod je provedba presuda Evropskog suda za ljudska prava, čime bi bila provedena i preostala presuda Ustavnog suda BiH. To je jedan od preduslova za pristupanje EU i značajan iskorak u demokratizaciji društva. Sve druge priče su klasično politikantstvo i dezinformacije.

S obzirom na to da je Izborni zakon ključno političko pitanje u BiH već više od deceniju, imate li ideju šta bi bilo najbolje rješenje za Predsjedništvo BiH i domove naroda i kako planirate to dogovoriti sa HDZ-om, a imajući u vidu da su hitne izmjene dio sporazuma?

Već sam rekao, da se pitamo samo mi u SDP-u, najbolje, idealno rješenje bi bilo da biramo jednog predsjednika države i da imamo mnogo jednostavniji državni ustroj, bez entiteta i kantona. To ipak u trenutnim okolnostima nije realno. Smatram da je realno i prihvatljivo za većinu političkih činitelja da imamo rješenje u kojem se Predsjedništvo BiH bira u državnom parlamentu. Po brojnim javnim istupima očigledno je da je to prihvatljivo za sve značajne stranke u Federaciji BiH, kako one iz pozicije, tako i za one iz opozicije. Problem može predstavljati usaglašavanje rješenja sa strankama iz Republike Srpske.

Za nas u SDP-u BiH u nisu prihvatljiva asimetrična rješenja. Mislim ipak da imamo prostor za razgovor, a uvjeren sam ako uspostavimo izgubljeno međusobno povjerenje onda i za dogovor oko jedinstvenog modela biranja Predsjedništva Bosne i Hercegovine. Što se tiče domova naroda, ovo pitanje je također tretirano presudama Evropskog suda za ljudska prava i tu postoji obaveza Bosne i Hercegovine da omogući svakom građaninu na teritoriji cijele države kandidovanje i biranje u domove naroda, te jednakopravnost u odlučivanju. S obzirom na političke stavove različitih značajnih stranaka koji su nam svima poznati, rješavanje ovog pitanja će sigurno iziskivati dosta pregovaranja i iznalaženje kvalitetnog rješenja koje onemogućava blokade, a istovremeno svim stranama daje jednaku mogućnost uticanja na procese, u skladu sa izbornim rezultatom i Ustavom Bosne i Hercegovine.

https://www.klix.ba/vijesti/bih/nermin- ... /230119049
:sega

Ja sam vec rekao to je sve ista bagra ko I bakir prevare, lazy,, odugovlacenje it'd. Nema tu srece svi oni isti cilj imaju ovi su samo podmukliji.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Zasto se muslimane ne tuzi za uzp?
PostPostano: čet sij 19, 2023 5:50 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto lip 01, 2021 9:38 am
Postovi: 8628
Lokacija: Tu negde
hoblatopla je napisao/la:
Jefferson Davis je napisao/la:
Okrenimo se buducnosti i novom Izbornom zakonu


Okrenimo se!
Citat:
Nermin Niksic:
Na državnom nivou ste potpisali sporazum sa SNSD-om i HDZ-om. Najveća kritika na tu koaliciju je da ste izdali svoje glasače radeći isto što i SDA, ali vas kritikuju i da ste dogovorom izdali državu. Šta sporazum kaže o Izbornom zakonu konkretno?

SDP nikada nije izdao ovu državu, pa neće ni sada. Bili smo čuvari multietničnosti njenih institucija i građanskog duha i u vrijeme agresije protiv naše domovine, tako djelujemo i sada. U sporazumu nema ni slova koje nudi osnovu za priču da smo izdali državu niti bismo na to pristali. Zanimljivo je da pojedini mediji pod jasnim utjecajem vladajućih struktura i njihovih "subvencija" nas optužuju za potpisani sporazum, dok SDA i DF nisu kritikovali što su napravili vlast sa istim ovim strankama bez ikakvog sporazuma.

Samo u nas je moguće da u isto vrijeme SDA optužuje Osmorku za ugrožavanje NATO puta, a onda tvrde da ta ista Osmorka ima podršku ključnih država članica NATO-a, od SAD-a do EU. Za vaš medij je ambasador SAD-a, ključne vojne sile NATO-a, jasno rekao da naš sporazum ni na koji način ne ugrožava NATO put. Naprotiv, on nudi mogućnost njegovog ubrzanja kroz jačanje i reformu Oružanih snaga BiH. Onda imate SDA-ove megafone koji uvjeravaju javnost da oni znaju bolje od ambasadora SAD-a i da oni valjda imaju veći legitimtet da tvrde da sporazum ugrožava NATO put Bosne i Hercegovine.

Tekst sporazuma je više nego jasan. U sporazumu je iskazano opredjeljenje da radimo na izmjenama Izbornog zakona i Ustava BiH i ništa više. Nije li to deklarativno opredjeljenje svih stranaka u Bosni i Hercegovini? Moj san i želja SDP-a je da imamo jednog predsjednika države, jedan parlament, jednu vladu i lokalni nivo vlasti u Bosni i Hercegovini. Nažalost to nije naša politička realnost niti će biti još dugo vremena. Zato sporazum ne definiše modele upravo iz razloga što to mora biti predmet dogovaranja. Mi u SDP-u i strankama okupljenim oko SDP-a na državnom nivou imamo jasan stav o izmjenama Izbornog zakona BiH. Za nas su apsolutni prioritet izmjene kojim će se provesti presude Evropskog suda za ljudska prava. To je naš ustavni prioritet jer su ove presude, u skladu sa Ustavom BiH, nadređene svakom drugom pravu.

O smjerovima i načinima implementacije, naravno, možemo i moramo razgovarati. Mi smo izradili jedan složen, obiman prijedlog izmjena Ustava BiH i Izbornog zakona BiH koji osigurava jednakopravnost svih na cijeloj teritoriji države, svima daje mogućnost da biraju i budu birani, a istovremeno sadrži mehanizme koji otklanjaju bojazan od diskriminacije ili umanjenja prava bilo koje grupacije na osnovu etničkog identiteta. Dostavili smo to rješenje relevantnim međunarodnim činiteljima i imamo određene pozitivne povratne reakcije iz međunarodne zajednice.

Na šta se odnose izmjene i dopune u skladu sa odlukom Ustavnog suda, kojom odlukom? I kakav feedback dobijate od svojih glasača povodom koaliranja sa SNSD-om?

Ljudi koji su i danas vlast sa onim političkim strankama s kojima smo potpisali sporazum su jako kreativni u smišljanju želja koje nam isporučuju. Naravno da ne nude odgovor zašto oni to nisu ni pokušavali postići u proteklom periodu. Potpuno je logično da se ni SNSD ni HDZ i njihovi lideri, kao uostalom ni mi u Osmorki, ne možemo preko noći promijeniti. Ali smo rekli da ćemo pružiti šansu dogovaranju i promjeni odnosa na našoj političkoj sceni. To odmah postaje meta spin-majstora. Tako i ovdje imamo još jedan pokušaj manipulacije odlazećih struktura.

Sami govore da je jedina neprovedena presuda Ustavnog suda BiH ona po apelaciji Željka Komšića. Istovremeno, optužuju nas što sporazum u jednini navodi obavezu provođenja presude Ustavnog suda BiH, jer oni to tumače kao neko naknadno provođenje presude "Ljubić"?! Neka se sami odluče i prestanu svađati sami sa sobom. Što se tiče nas u SDP- u, mi nemamo dileme da je jedina trenutno neprovedena presuda Ustavnog suda BiH koja se odnosi na izborni proces upravo presuda po apelaciji Željka Komšića. Da pitate HDZ oni se vjerovatno ne bi složili. Ali oba posljednja visoka predstavnika su iznijeli tumačenje da je presuda u slučaju "Ljubić" riješeno pitanje.

Član 27. presude u slučaju "Ljubić", u kojem je izraženo tumačenje Venecijanske komisije, jasno implicira da je presuda provedena aktuelnim, pa i prijašnjim rješenjem do donošenja posljednjih amandmana. Ali čak i kad različito gledamo je li jedna i koja je odluka, važno je da u procesu pregovora o izmjenama Ustava BiH, koji je nužan uz paralelne izmjene Izbornog zakona, potrebna je dvotrećinska podrška u državnom parlamentu. To znači da je potrebno postići široki konsenzus i naći rješenja koja su prihvatljiva širokoj, heterogenoj lepezi političkih činitelja koji na brojne procese gledaju dosta različito.

Za izmjene Ustava BiH će izvjesno biti potrebni i glasovi zastupnika SDA i DF-a u državnom parlamentu. Prema tome, trebaju prestati širiti paniku i lažne vijesti da će neko donijeti izmjene Ustava i Izbornog zakona BiH mimo njih ili mimo interesa države, jer bi to značilo da i oni podržavaju takva rješenja. Nova izborna rješenja moraju biti plod konsensuza, jer samo takva rješenja mogu biti usvojena. Siguran sam da je pred nama jedan izazovan, mukotrpan period pregovaranja, ali isto tako vjerujem i u pozitivan ishod. Za nas, pozitivan ishod je provedba presuda Evropskog suda za ljudska prava, čime bi bila provedena i preostala presuda Ustavnog suda BiH. To je jedan od preduslova za pristupanje EU i značajan iskorak u demokratizaciji društva. Sve druge priče su klasično politikantstvo i dezinformacije.

S obzirom na to da je Izborni zakon ključno političko pitanje u BiH već više od deceniju, imate li ideju šta bi bilo najbolje rješenje za Predsjedništvo BiH i domove naroda i kako planirate to dogovoriti sa HDZ-om, a imajući u vidu da su hitne izmjene dio sporazuma?

Već sam rekao, da se pitamo samo mi u SDP-u, najbolje, idealno rješenje bi bilo da biramo jednog predsjednika države i da imamo mnogo jednostavniji državni ustroj, bez entiteta i kantona. To ipak u trenutnim okolnostima nije realno. Smatram da je realno i prihvatljivo za većinu političkih činitelja da imamo rješenje u kojem se Predsjedništvo BiH bira u državnom parlamentu. Po brojnim javnim istupima očigledno je da je to prihvatljivo za sve značajne stranke u Federaciji BiH, kako one iz pozicije, tako i za one iz opozicije. Problem može predstavljati usaglašavanje rješenja sa strankama iz Republike Srpske.

Za nas u SDP-u BiH u nisu prihvatljiva asimetrična rješenja. Mislim ipak da imamo prostor za razgovor, a uvjeren sam ako uspostavimo izgubljeno međusobno povjerenje onda i za dogovor oko jedinstvenog modela biranja Predsjedništva Bosne i Hercegovine. Što se tiče domova naroda, ovo pitanje je također tretirano presudama Evropskog suda za ljudska prava i tu postoji obaveza Bosne i Hercegovine da omogući svakom građaninu na teritoriji cijele države kandidovanje i biranje u domove naroda, te jednakopravnost u odlučivanju. S obzirom na političke stavove različitih značajnih stranaka koji su nam svima poznati, rješavanje ovog pitanja će sigurno iziskivati dosta pregovaranja i iznalaženje kvalitetnog rješenja koje onemogućava blokade, a istovremeno svim stranama daje jednaku mogućnost uticanja na procese, u skladu sa izbornim rezultatom i Ustavom Bosne i Hercegovine.

https://www.klix.ba/vijesti/bih/nermin- ... /230119049
:sega

Zašto ne bi moglo .
Pa kad može da se predsednik Federcije bira asimetrično , onda mogu i članovi predsedništva iz Federcije .

_________________
Popis 2022-ge 99,99%Srbendi .
"Novi Pazar ,Sjenica i Tutin 99,99%high IQ Srbendi ostatak srbofilne mujage".
"Preševo i Bujanovac 99,99%high IQ Srbendi ostatak srbofilni Šiptari ".


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Zasto se muslimane ne tuzi za uzp?
PostPostano: čet sij 19, 2023 6:01 pm 
Offline

Pridružen/a: sri pro 22, 2021 2:20 am
Postovi: 834
storarare je napisao/la:
hoblatopla je napisao/la:

Zašto ne bi moglo .
Pa kad može da se predsednik Federcije bira asimetrično , onda mogu i članovi predsedništva iz Federcije .

Moze asimetrija kad njima pase, ko I sve drugo


Vrh
   
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 9 post(ov)a ] 

Vremenska zona: UTC + 01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 60 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Facebook 2011 By Damien Keitel
Template made by DEVPPL - HR (CRO) by Ančica Sečan
phpBB SEO