Nema "veoma" legalno, ili "malo" nelegalno.
Može biti samo legalno ili nelegalno.
Ovakve ovlasti su u svakom slučaju nedemokratske, autoritativne, i neopravdane da se tako dugo primjenjuju.
Svaka nametnuta odluka bi morala imati samo jedan cilj: sprječavanje neposredne opasnosti po život i ljude, a ne po sustav.
Znači ako neki vođa hoće da podigne vojsku da ratuje, Visoki predstavnik bi ga imao pravo smijeniti.
Ili ako neki zakon, ili niži propis direktno dovodi u opasnost neku grupu ljudi, ali ne neku apstraktnu opasnost, nego direktnu, također, Visoki predstavnik bi, kao nekakav staratelj za BiH, imao pravo staviti to van snage.
Ili nametnuti neku odluku kratkoročno.
S tim što svako njegovo nametanje bi bilo vremenski ograničeno i predmet preispitivanja, znači mora ga potvrditi nadležno tijelo, Skupština, Parlament, što god već, da bi ostalo na snazi.
U protivnom ide van snage.
Isto tako i za svakog smjenjenog političara bi morala biti osuda suda nakon smjene, a ne ovako.
30 godina nakon rata takvo što ne bi trebalo uopće postojati.
_________________ Što možemo izgubiti ako izgubimo BiH? Vlastiti entitet kojeg nemamo? Mjesto u Predsjedništvu koje nemamo? Poduzeće za plin koje nemamo?
|