|
|
Stranica: 6/11.
|
[ 266 post(ov)a ] |
|
Autor/ica |
Poruka |
Grobar
|
Naslov: Re: Srbija - demografija Postano: 03 svi 2021, 09:21 |
|
Pridružen/a: 21 ruj 2020, 20:42 Postovi: 7637 Lokacija: Serbian World
|
Pa i jeste. Pirot ima plate iznad republičkog proseka.
Imao sam negde mapu BDP-a po regionima Srbije.
Vojvodina, Beograd i pirotski okrug zelena boja, a ostatak Srbije žuta.. :)
Mene je sudbina navela u Beograd. Došao sam ovde kao student, diplomirao, zaposlio se, zaljubio se u beogradjanku.. :) i ostao.. :)
.
_________________ Vlasi se dosetili...
|
|
Vrh |
|
 |
Graničar18
|
Naslov: Re: Srbija - demografija Postano: 03 svi 2021, 09:27 |
|
|
Grobar je napisao/la: Pa i jeste. Pirot ima plate iznad republičkog proseka.
Vojvodina, Beograd i pirotski okrug zelena boja, a ostatak Srbije žuta.. :) Što onda niko ne spominje Pirot ?
_________________ Što nam prijete silom,pa neka izvole nisu Srbi turci,da alaha mole
|
|
Vrh |
|
 |
dudu
|
Naslov: Re: Srbija - demografija Postano: 03 svi 2021, 09:29 |
|
Pridružen/a: 03 svi 2009, 21:39 Postovi: 60866 Lokacija: DAZP HQ
|
Grunf je napisao/la: K:M je napisao/la: Grunf Vam je drugarčići Zagorac iz Varaždin. Dudek nema pojma, provaljuje se.
Pravaš. Zamjenik ravnatelj na konkurencijskom forumu. Sa istim nikom, da ga "ne reklamiram".
Alekseja su uljuđenog četnika banusali posle 7 god.
Pišem Vam ovo da vidite taj profil i mentalni sklop.