|
|
Stranica: 2/2.
|
[ 41 post(ov)a ] |
|
| Autor/ica |
Poruka |
|
Patriota
|
Naslov: Re: SDA kandidat pobijedio na izborima za načelnika Vareša Postano: 16 vel 2026, 01:22 |
|
Pridružen/a: 11 vel 2024, 15:03 Postovi: 3330 Lokacija: Gora Romanija Upozorenja: 1
|
|
Vareški Hrvati i jesu nesto ko i Sarajevski. Potpuno su se asimilirali.
Nikad nisam bio u Varešu (osim u Dabravinama) iako živim jako blizu,odnosno u skoro susjednoj općini. Ali ništa pozitivno (osim da su neki ljudi dobili solidna radna mjesta u rudniku) nisam cuo za Vareš. I eto fino je vidjet neki suživot. Imao sam par profesora Hrvata iz Vareša.
Također sam cuo i trač da su najbolje pichke iz Vareša,tako da eto i to pozitivno.
_________________ Gdje su Mekka i Medina, gdje su borci ensarije? U Bosni se krv sad lije za spas našeg časnog dina! Ovdje tekbir se prolama! Bosna - to je Bedr islama!
|
|
| Vrh |
|
 |
|
NekoIme
|
Naslov: Re: SDA kandidat pobijedio na izborima za načelnika Vareša Postano: 16 vel 2026, 01:28 |
|
|
|
Vareš je muslimanski Stolac i obratno. S tom razlikom da muslimani dolje svaki dan kmeće o dženosajdu i haparthejdu a ovi naši u Varešu se posipaju pepelom i vjeruju u nekakav suživot.
Iskreno poštovanje za muslimane u tom smislu, oni se bar bore za svoju stvar dok smo mi totalno samoeutanazirani tamo.
_________________ Turski bezobrazluk:
- "Srbi vas očistili iz 20 općina, zašto se mirite s njima?"
- "Sami ste sebe očistili iz 20 općina pod gradžanskom alahuekber Armijom"
|
|
| Vrh |
|
 |
|
sejdo.komsoglu
|
Naslov: Re: SDA kandidat pobijedio na izborima za načelnika Vareša Postano: 16 vel 2026, 02:52 |
|
|
|
U Varešu nema više mladih. To će sve biti dom za medvjede i vukove za 20-30 godina
_________________ Najstariji bosanski državni dokument počinje ovako (Povelja Kulina Bana, 1189. god)
†U ime oca i s(i)na i s(ve)toga d(u)ha. Ja ban' bos'n'ski Kulin' prisezaju tebЪ kneže Kr'vašu ...
|
|
| Vrh |
|
 |
|
daramo
|