HercegBosna.org

HercegBosna.org

Forum Hrvata BiH
 
Sada je: 28 ožu 2024, 13:10.

Vremenska zona: UTC + 01:00




Započni novu temu Odgovori  [ 48 post(ov)a ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 18:16 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
Ma vidim da je nash ali sta je on i sta znaci Glascka?

Razjasni bona, vec se polako osjecam ko Bosanac.

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 18:58 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
slika

Kako je glasao Bec, Bezirk - opstina (?), nebitno, uglavnom dijelovi Beca pojedinacno.

PAZI CENTRA :zubati

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 19:03 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
Gradonacelnik Beca - svaka mu cast!

slika


Tema oko izbjeglica nije bila ono sta sam ja zelio ali kad kod nas dodju ljudi koji su pobjegli od smrti, terora i gladi, onda se spodrazumjeva da cemo im pomoci.

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 19:17 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
https://www.youtube.com/watch?t=2&v=jQQjUbkU2fY

:zubati :zubati :zubati

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 19:46 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
slika

Kako su glasale zene a kako muskarci.

Zasto su muskarci obicno veca desnicarska *** od zena..sta je to?

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 20:24 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
slika

HÄUPLICI - Kosovo vise nie sirce Sirbie. :tank

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 20:24 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
Sto jes jes, Strache je najveci jebac medju ovim spicenkandidatima.

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 20:25 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
Ova glupava Grkinja je mogla nafatati Srbe na pricu o pravoclavnom jedinstvu al nije. :tank

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 20:53 
Offline

Pridružen/a: 30 sij 2012, 17:47
Postovi: 4042
granica je napisao/la:
Kratko receno: FPÖ je populisticka stranka u pravom smislu rijeci. Mislim..koja to nije..ali oni jashu iskljucivo na valu sveopsteg nezadovoljstva koje kanaliziraju u potpuno pogresnom pravcu.

https://www.facebook.com/HCStrache/vide ... 595628591/

Doso Strache u izborni lokal..slikaju ga..sekunda sedma - pogledati. Koji car lik u dzemperu. =))


Pa taj car baš ne razumije katogerije demokracije i pluralizma. Mislim da mu i nije mjesto u biračkom odboru.

Inače, da ja odem u Austriju ili negdje drugdje, htio bih samo posao od kojeg bih mogao živjeti. Ne bih žicao "Sozialwohnung" ili neku drugu "Sozialhilfe". Ali dobro, meni ne bi bio cilj parazitirati ili štedjeti za mercedes da pokažem da sam "uspio".

_________________
(*_*)


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 21:38 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
Divlja svinja5 je napisao/la:
granica je napisao/la:
Kratko receno: FPÖ je populisticka stranka u pravom smislu rijeci. Mislim..koja to nije..ali oni jashu iskljucivo na valu sveopsteg nezadovoljstva koje kanaliziraju u potpuno pogresnom pravcu.

https://www.facebook.com/HCStrache/vide ... 595628591/

Doso Strache u izborni lokal..slikaju ga..sekunda sedma - pogledati. Koji car lik u dzemperu. =))


Pa taj car baš ne razumije katogerije demokracije i pluralizma. Mislim da mu i nije mjesto u biračkom odboru.

Inače, da ja odem u Austriju ili negdje drugdje, htio bih samo posao od kojeg bih mogao živjeti. Ne bih žicao "Sozialwohnung" ili neku drugu "Sozialhilfe". Ali dobro, meni ne bi bio cilj parazitirati ili štedjeti za mercedes da pokažem da sam "uspio".



Bravo. To i jest, barem po meni, neko normalno razmisljanje. Jebo mercedes, zivot prodje...

Samo za socijalne stanove i nisi bas u pravu jer ih ima veoma dobrih a placas ih 20 do 30 posto manje nego sto bi stan istog kvaliteta placao kod privatnika.

A sto se ovog s birackog tice, cisto trezveno gledano, i po paragrafima, ti si u pravu, ali ovo je jednostavno gest cija vrijednost je vise emocionalna i burno su je propratili komentarima mnogi. COVJEK nije htio da se rukuje s ***..a to bash cool.

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 21:49 
Offline
Avatar

Pridružen/a: 28 srp 2012, 23:08
Postovi: 19040
Lokacija: među zvijezdama
granica je napisao/la:
Sto jes jes, Strache je najveci jebac medju ovim spicenkandidatima.

Jesi ti njega vidio uživo?

_________________
Sarajevo ljubavi moja! Слава Україні!


Ponesi zastavu!!!!


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 11 lis 2015, 22:24 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
SarajkaDjevojka je napisao/la:
granica je napisao/la:
Sto jes jes, Strache je najveci jebac medju ovim spicenkandidatima.

Jesi ti njega vidio uživo?



Jednom iz daleka, davno. Znam ba da nije bogzna ali za politicara sasvim ok izgleda..ono..kad pogledam ostale.

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 12 lis 2015, 02:49 
Offline

Pridružen/a: 01 sij 2015, 21:05
Postovi: 2993
Jebote što ovaj svršava na pobijedu SPÖ. Zadnjih par tjedana je očito bilo stresno kako ne bi mu Bečka županija ukinula socijalu. Valja se sada opustiti i sve frustracije ispustiti iz sebe.

Netko je rekao da 1/5 austrijskih birača se u Beču, to je loše. Isto tako je u RH gdje nekih 20% živi u Zagrebu.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 12 lis 2015, 07:11 
Offline
Avatar

Pridružen/a: 28 srp 2012, 23:08
Postovi: 19040
Lokacija: među zvijezdama
granica je napisao/la:
Gradonacelnik Beca - svaka mu cast!

slika


Tema oko izbjeglica nije bila ono sta sam ja zelio ali kad kod nas dodju ljudi koji su pobjegli od smrti, terora i gladi, onda se spodrazumjeva da cemo im pomoci.


Ja bi prevela izbjeglička tema umjesto tema o izbjeglicama i podrazumijeva umjesto spodrazumjeva. :biceovodobro ali nije pogrešno ni tema o izbjeglicama. Mislim da oko izbjeglica škripi? A podrazumijeva svakako. Riječ spodrazumjeva ne postoji koliko ja znam.

_________________
Sarajevo ljubavi moja! Слава Україні!


Ponesi zastavu!!!!


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 13 lis 2015, 14:06 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
Da, u pravu si. I ja bih da sam makar jednom preletio preko toga nakon sto sam klikno.

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 13 lis 2015, 14:11 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
master_mind_ je napisao/la:
Jebote što ovaj svršava na pobijedu SPÖ. Zadnjih par tjedana je očito bilo stresno kako ne bi mu Bečka županija ukinula socijalu. Valja se sada opustiti i sve frustracije ispustiti iz sebe.

Netko je rekao da 1/5 austrijskih birača se u Beču, to je loše. Isto tako je u RH gdje nekih 20% živi u Zagrebu.


Citat:
Jebote što ovaj svršava na pobijedu SPÖ. Zadnjih par tjedana je očito bilo stresno kako ne bi mu Bečka županija ukinula socijalu. Valja se sada opustiti i sve frustracije ispustiti iz sebe.


Zasto si ti tako glup? Zaradim za trecinu ulozenog vremena jednu prosjecnu platu ovdje tako da me zaboli racku za socijalu. Uostalom uopste ne zivim u Becu. Jednostavno mi je drago kad izgube fasisti. Zasto se ti ne radujes kad izgube fasisti? Fasizam je jedna veoma zla stvar.

Citat:
Netko je rekao da 1/5 austrijskih birača se u Beču, to je loše. Isto tako je u RH gdje nekih 20% živi u Zagrebu


Taj netko sam ja.

A kao i obicno prebrzo donosis zakljucke. Najvjerovatnije zato sto si glup. Zagreb se natrpava znamo otkad. U Becu je to vec stoljecima tako. Hocu reci, nije se povecao Bec, vec im se smanjila drzava.

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 03 sij 2016, 23:56 
Offline

Pridružen/a: 12 lis 2012, 21:38
Postovi: 2005
Was hast Du gegen die FPÖ?
Die sind doch nicht zuständig für BuH oder den Rest der Welt.

Das sind alles Österreicher mit mehrheitlich "österreichischen" Wählern die Politik in und für Österreich machen.
Was gibt es daran auszusetzen?

Wer schert sich in Österreich was in Bosnien die SDA macht? Keiner.
Lass die Österreicher machen was sie wollen.
Oder sollen etwa alle Migranten die Politik in Österreich bestimmen und die Österreicher sollen die Klappe halten?

Wäre nicht fair.

_________________
Dobar moto za sve nas: BiH je sredstvo a ne cilj


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 04 sij 2016, 00:02 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
Ich bin Österreicher und 100% meiner Freunde - und ein Großteil meiner Bekannten - würden niemals die FPÖ wählen.

Was ich gegen die FPÖ hab? Nationalistisch populistische Partei. Ist gegen die EU. Schürt Ängste. Hetzt gegen Minderheiten. Vereinigt in allererster Linie (vom rechtsradikalen Bodensatz mal abgesehen > dieser kann durchaus gebildet sein) Minderbemittelte oder niedere Bildungsschichten, die in ihrer eigenen Muttersprache nichtmal einen vernünftigen Satz schreiben können.

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 04 sij 2016, 00:05 
Offline

Pridružen/a: 12 lis 2012, 21:38
Postovi: 2005
granica je napisao/la:
Ich bin Österreicher und 100% meiner Freunde - und ein Großteil meiner Bekannten - würden niemals die FPÖ wählen.

Was ich gegen die FPÖ hab? Nationalistisch populistische Partei. Ist gegen die EU. Schürt Ängste. Hetzt gegen Minderheiten. Vereinigt in allererster Linie (vom rechtsradikalen Bodensatz mal abgesehen > dieser kann durchaus gebildet sein) Minderbemittelte oder niedere Bildungsschichten, die in ihrer eigenen Muttersprache nichtmal einen vernünftigen Satz schreiben können.



Deine Eltern sind also gebürtige (sprich ethnische) Österreicher?
Wo hast Du "naski" gelernt?

Sowas ist selten.

_________________
Dobar moto za sve nas: BiH je sredstvo a ne cilj


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 04 sij 2016, 00:09 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
Bilic07 je napisao/la:
granica je napisao/la:
Ich bin Österreicher und 100% meiner Freunde - und ein Großteil meiner Bekannten - würden niemals die FPÖ wählen.

Was ich gegen die FPÖ hab? Nationalistisch populistische Partei. Ist gegen die EU. Schürt Ängste. Hetzt gegen Minderheiten. Vereinigt in allererster Linie (vom rechtsradikalen Bodensatz mal abgesehen > dieser kann durchaus gebildet sein) Minderbemittelte oder niedere Bildungsschichten, die in ihrer eigenen Muttersprache nichtmal einen vernünftigen Satz schreiben können.



Deine Eltern sind also gebürtige (sprich ethnische) Österreicher?
Wo hast Du "naski" gelernt?

Sowas ist selten.



Was sind ethnische Österreicher ist vielmehr die Frage? Natürlich sind meine Eltern, wie deine ebenso, nicht aus Österreich.

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 04 sij 2016, 00:24 
Offline

Pridružen/a: 12 lis 2012, 21:38
Postovi: 2005
granica je napisao/la:
Bilic07 je napisao/la:


Deine Eltern sind also gebürtige (sprich ethnische) Österreicher?
Wo hast Du "naski" gelernt?

Sowas ist selten.



Was sind ethnische Österreicher ist vielmehr die Frage? Natürlich sind meine Eltern, wie deine ebenso, nicht aus Österreich.


D.h. Du bist sozusagen Österreicher der ersten Generation. Alle Deine Vorfahren waren keine Österreicher.
Mit ethnischen Östereichern meine ich die, die schon seit etlichen Generationen deutsch sprechen und in Österreich wohnen.
Ursprünglich können das auch Tschechen, Ungarn, Kroaten oder Deutsche/Bayern gewesen sein, heute fühlen sie sich als Österreicher oder als Teil der österreichischen Nation.
Bei Dir vermute ich ist dieser Prozess noch nicht abgeschlossen, Du fühlst Dich weiterhin dem bosnischen Volk zugehörig.
Was auch verständlich ist.

Vermutlich werden Deine Enkelkinder sich mehr mit Österreich verbunden fühlen als Du heute.

_________________
Dobar moto za sve nas: BiH je sredstvo a ne cilj


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 04 sij 2016, 00:39 
Offline

Pridružen/a: 17 ruj 2015, 13:47
Postovi: 3605
Ich sage nicht, dass die Grenze die du gesetzt hast, völlig zusammenhanglos wäre, allerdings ist deine Unterteilung dennoch mehr als fragwürdig. Warum? Weil noch niemand festgelegt hat wessen Nachfahren - und vor allem ab welcher Generation - als Österreicher bezeichnet werden können, und wessen nicht.

Ist die K.u.K. ein Kriterium? Falls ja, Bosnien war auch Teil der K.u.K.

Ist es die Religion? Kann nicht sein, denn in diesem Falle könnten die Protestanten auch keine Österreicher sein (und diese gibt es trotz der Vertreibung seitens Maria Theresia damals im Salzkammergut). Usw.usf.

Dann bleibt uns schlicht und einfach die juristische Definition und die lautet in etwa: Österreicher ist jeder österreichsiche Staatsbürger...mit Rechten und Pflichten.

_________________
Recte facti fecisse merces est.


Vrh
   
 
 Naslov: Re: Keine Sozialwohnungen ohne Deutschkurse!
PostPostano: 04 sij 2016, 01:01 
Offline

Pridružen/a: 12 lis 2012, 21:38
Postovi: 2005
granica je napisao/la:
Ich sage nicht, dass die Grenze die du gesetzt hast, völlig zusammenhanglos wäre, allerdings ist deine Unterteilung dennoch mehr als fragwürdig. Warum? Weil noch niemand festgelegt hat wessen Nachfahren - und vor allem ab welcher Generation - als Österreicher bezeichnet werden können, und wessen nicht.

Ist die K.u.K. ein Kriterium? Falls ja, Bosnien war auch Teil der K.u.K.

Ist es die Religion? Kann nicht sein, denn in diesem Falle könnten die Protestanten auch keine Österreicher sein (und diese gibt es trotz der Vertreibung seitens Maria Theresia damals im Salzkammergut). Usw.usf.

Dann bleibt uns schlicht und einfach die juristische Definition und die lautet in etwa: Österreicher ist jeder österreichsiche Staatsbürger...mit Rechten und Pflichten.


Eine Grenze habe ich nicht gesetzt.
Es kann Generationen dauern bis man sich vollends als "Österreicher", "Amerikaner" usw. fühlt.
Die juristische Definition bringt uns nicht weiter. Wie viele mit Staatsangehörigkeit hassen den Staat in dem sie leben und lehnen ihn ab?
Das können wir nicht als Maßstab nehmen.

Ich denke es ist vielmehr der Fall, wenn man seine "ausländische" Zugehörigkeit/Identität inkl. der Sprache komplett abgelegt hat und sich nur noch als Österreicher fühlt bzw. denkt und spricht.

Wie gesagt, der Prozess der Assimilation kann Generationen dauern.

_________________
Dobar moto za sve nas: BiH je sredstvo a ne cilj


Vrh
   
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 48 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2

Vremenska zona: UTC + 01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Facebook 2011 By Damien Keitel
Template made by DEVPPL - HR (CRO) by Ančica Sečan
phpBB SEO