HercegBosna.org

HercegBosna.org

Forum Hrvata BiH

Sada je: 18 sij 2025, 09:54.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]

Započni novu temu Odgovori  [ 61 post(ov)a ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Nauciti programirati.
PostPostano: 11 pro 2013, 21:32 

S cim poceti za totalne pocetnike? Je li se trazi matematika (cujem da nije nesto potrebna)? Za koliko se dugo moze postati pristojan programer?

A ne znam sta bih radio, al hocu da se brzo obagatim pa bih razvijao aplikacije za Android itd... :D

Svi mi prdimo

Vrh

Naslov: Re: Nauciti programirati.
PostPostano: 11 pro 2013, 22:54 

Aztec je napisao/la:
S cim poceti za totalne pocetnike? Je li se trazi matematika (cujem da nije nesto potrebna)? Za koliko se dugo moze postati pristojan programer?

A ne znam sta bih radio, al hocu da se brzo obagatim pa bih razvijao aplikacije za Android itd... :D

I ja sam pocetnik. Poceo sam se baviti programiranjem prije nekih 3 mjeseca. Evo sta sam naucio
:zubati

Programiranje je sirok pojam. Zavisi sta zelis da programiras, cime mislis da se bavis , jel namjeravas biti programer iz hobija, freelancer ili da se zaposlis negdje.
S obzirom da se programiranje koristi u skoro pa u svemu tako isto matematika je negdje must-know a za neke ne trebas znati ni tablicu mnozenja, shodno tome imas i razne vrste programskih jezika. Da bi postao "pristojan" programer i znao neke osnovne stvari mmislim da ti treba mozda godina-dvije ali sa ucenjem programiranja nikad ne prestajes.
Za prvi jezik bi ti preporucio Python jer je jednostavan , najcesce ga preporucuju pocetnicima ( barem meni) , mocan je i moderan pa ce ti biti i lakse savladati i prebaciti se na neke druge jezike, ima graficki interfejs, veliku biblioteku i lako se uci pa je to pocetnicima dodatna motivacija a i citav Google je progamiran u Python-u.

Malo prosurfaj netom vidi neke programske jezike , razmisli cime bi se najradije bavio pa ce ti neke stvari same nadoc. :biceovodobro

Vrh

PostPostano: 12 pro 2013, 00:05